boxster 986

Home Forum Stel jezelf even voor ! boxster 986

• Maker
    Discussie

• berg
    Deelnemer

Beste mede PF-ers
      Inmiddels sinds paar weken na succesvolle akk de trotse bezitter van 1 vd eerste boxsters
      zilvergrijs met boxster rood interieur.
      Voor mijn werk rijd ik italiaans, alfa 159, prive een motor, ducati 916, ook een oud beestje dus…..

Helaas nog niet in mijn garage, want mn wensenlijstje wordt nu ingewilligd

-opfrisbeurt interieur incl kleur dashboard
      -hifi inbouw
      -carrera s velgen
      -voorruit ivm delaminatie (nu maar gelijk aanpakken tegelijk met dashboard)
      -rondom wat spuitwerk
      -restyling “putjes”
      -frisse mattenset porsche
      etc etc

op naar het voorjaar! wie weet treffen we mekaar eens in NL….. 😀 😀 😀

6 reacties aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
      • welkom duc , heb er ook eentje gehad en was er zeer content van . veel P-plezier !! :driver: :relaxman:

Hoezo… eerst klaar hebben, wij volgen graag alle stappen die de 986 ondergaat 😉

S2…oeps foutje hersteld dus geen MF maar PF-ers
            zo zo jullie zijn vlot! tuurlijk komen er pics, maar moet eerst de modificaties en de auto gereed hebben 😀 😀 😀

Wim

Welkom Duc, en je bent niet de enige hier met een Alfa 159.

Veel :driver: plezier met de Porsche.

Halo “duc11”,

Welkom met jouw 986 op dit gezellig forum. Ben zelf ook bezitter van een 986 en heb er nog geen moment spijt van gehad. Die van mij staat wel in mijn garage, maar te overwinteren. Je zal hier veel plezier beleven op dit forum alsook info verkrijgen op al jouw vragen.

Shoot us with PICS please :first:

S2

MotorForum (MF-ers 😉 ) is het hier niet, maar toch welkom en van harte proficiat met je boxster!!

6 reacties aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.