Boxster 987

• Maker
    Discussie
  • Hallo, heeft er iemand een linkje waar alle motorisaties van de Boxster 987 per jaar staan geleverd in België aub.
    Ik kom zoveel verschillende Pk’s tegen in tweedehands zoekertjes dat ik vermoed dat er veel niet Belgische wagens tussenstaan.

Ik kwam bvb een 987 uit 2007 tegen met 245 pk en ééntje uit hetzelfde jaar met 211 pk – allebei 2.7 motoren

al gezocht via google en via de zoekfunctie hier maar kan het niet vinden.

thks
    Dax

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • [quote=”Mushroom” post=195831]En toen je de tweede keer 25 werd? :sarcastisch :mrgreen:[/quote]

dan noemt men dat ervaring of wijsheid zeker, dan werk je niet meer voor een baas en sla ik je oneliners zelf uit uw nek :happy:

Die vraag kwam ook in mij op, Mushroom. De tweede keer 25 zal de 50 geweest zijn, zekers? 😉

Wat betreft het topiconderwerp. Bekijk de papieren van de wagen en dan weet je hoeveel vermogen hij zou moeten hebben. Ik zeg “zou” omdat een 211pk op papier, in het echt mss weleens 245 zou kunnen hebben….

En toen je de tweede keer 25 werd? :sarcastisch :mrgreen:

toen ik de eerste keer 25 werd zei m’n eerste baas tegen me “pas als je echt hebt geprobeerd, kun je zeggen dat iets onmogelijk is” en meestal volgde dan na een paar zinnen ook nog “met grote voeten kan je ver komen, maar met lange tenen kom je nergens”.

Deepee is altijd vriendelijk 🙂 en behulpzaam. :up:

das vriendelijk.

als dat al ingewikkeld is … mss toch ook eens naar een ander merk kijken :sleep:

Bedankt voor de link maar die had ik al gelezen. Meer zelfs, die had me in verwarring gebracht omdat ze daar nergens over 211 pk schrijven.
                    Als ik het goed begrijp is een 211 pk enkel verkrijgbaar geweest in België om vadertje staat te slim af te zijn maar is er ook een 245 pk beschikbaar
                    geweest in België en is deze versie dus niet automatisch een “buitenlander”. Dan nog 240 pk etc etc Best wel ingewikkeld.

thanks en groeten
                    Dax

[quote=”dax1969″ post=195624]Hallo, heeft er iemand een linkje waar alle motorisaties van de Boxster 987 per jaar staan geleverd in België aub…
                      Ik kwam bvb een 987 uit 2007 tegen met 245 pk en ééntje uit hetzelfde jaar met 211 pk – allebei 2.7 motoren[/quote]

linkje naar de algemene specificaties van de 987: klik
                      te weten dat, zoals hier al eerder verteld, de basisversies voor belgie fiscaal gedowntuned zijn naar 211 Pk

Ive

én een 3.2 met 280pk

S2

De 211 pk versie is de Belgische versie, omdat je toen nog in een lagere BIV categorie viel tot 211PK, de 245 pk versie is de “normale” versie zoals die in de meeste buurlanden (zoals Duitsland) verkocht werd.
                          Maar ook in België kon je opteren voor de 245 pk versie (maar dan wel met hogere BIV).

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.