Boxster 987 2.7 manueel 07/2005 verkocht

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Boxster 987 2.7 manueel 07/2005 verkocht

• Maker
    Discussie
  • Zoals reeds aangegeven ben ik in blijde verwachting van nieuw speelgoed en mag mijn eerste Porsche weg. Beetje met gemengde gevoelens weliswaar.
    gegevens:
    07/2005 – 2.7 211pk (op papier toch :mrgreen: ), 19″ Carrera (s?) wielen. bijna 76000km, manueel geschakeld.
    Parkeersensoren achteraan, automatische airco, PCM met navigatie, zetels in leder (kant chauffeur licht beschadigd)
    kleur exterieur: donker blauw. sieruitlaat en heel mooi geluid.
    3 jaar geleden gekocht met 50000km dus eigenhandig en probleemloos er 26k km bijgereden.
    Steeds onderhouden bij een OPC.
    Vorig jaar nog vooraan 2 nieuwe banden, remschijven en remblokken geplaatst + nieuwe ruitenwissers. (+/-1600 euro)
    2 weken geleden nog groot onderhoud gekregen, inclusief nieuwe riem en bougies. (+/-1400 euro)
    Dus komende 2 jaar vrijgesteld van onderhoud. Facturen beschikbaar uiteraard.
    Beschermhoes van Porsche inbegrepen en voor de forummers, blijven de nrplaathouders hangen. 🙂
    Vraagprijs voor forummers: 22500,00 EURO.
    Van zodra de 981 ingeschreven is, gaat deze op de gekende sites voor 23000,00 EURO.

zijanzichtopen.jpg

achterkant2.jpg

achterkantschuin.jpg

interieur.jpg

tellerpartij.jpg

zetelbeschadiging.jpg

afdekhoes.jpg

onderhoudboekje.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • Goed om zien dat de verkoop zo vlot gegaan is.
      De nieuwe eigenaar mag content zijn nog zulk een exemplaar te kunnen vinden en te kunnen kopen in vertrouwen !

Proficiat Gert :up:

😳
        Slot er dan maar trg op. :salut:

Daar gaat uw TOTMBO ni content mee zijn !

Reden te meer om mij niet alleen te laten met uw TOTMBO! :first:
            Voor je het weet ben ik daar ook nog stapke voor….. :happy: :coolness: :ass:

Wat is me dat nu toch altijd met die Harley. Hij is me weeral een stapje voor !

Thx!
                Ja, het is dan ook een mooie boxster met relatief weinig km en perfect onderhouden.

Congrats, dat is snel gegaan :up:

Met gemengde gevoelens kan ik zeggen dat ik een overeenkomst heb bereikt voor de verkoop van mijn eerste Porsche. :happydance: 😥
                    De toekomstige eigenaar zal zich ook spoedig op het forum aanmelden en hopelijk zal ik mijn Boxsterke nog af en toe eens zien.
                    Ik wens de nieuwe eigenaar eer veel geluk en genot mee.
                    Heb hem wel duidelijk gewaarschuwd dat een eerste Porsche kopen, het begin kan zijn van een heuse verslaving.

Up: morgen gaat hij op de gekende zoekertjessites.
                      22000 voor de forumleden en dan kom ik hem bij je thuis (Alleen België en Zuid-Nederland) afleveren.

Succes !

mooie wagen! succes met de verkoop!

Hopelijk snel een koper !

XXX

Succes met de verkoop Geert :up:

jonge schoonheid met volledige pedigree en beperkte kilometerstand :up:

Mooie wagen, succes Gert!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.