- Dit onderwerp bevat 12 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 7 maanden geleden door .
-
Discussie
-
3 april 2014 om 23:29
Beste
Ik ben Laurens en ben nieuw op dit forum. ik zal me even voorstellen. Ik ben een student (handelswetenschappen) en momenteel 20 jaar en woon in Heist-op-den-Berg. Heel men leven ben ik al een autofreak geweest.
3 jaar terug stond ik op het punt mijn eerste auto te kopen. Ik had maar één vereiste, het moest een cabrio zijn.
Natuurlijk ben ik een jonge gast en wou ik ook iets sportiefs. Men ouders gingen de helft van de auto betalen, als zei er ook geniet van konden hebben. Dit was een prachtige afspraak waar ik tot op de dag van vandaag geen spijt van heb. Nu ging ik natuurlijk meteen naar een porsche boxster zoeken. Dit was de auto, binnen het budget, sportief, cabrio er was enkel 1 probleem, het was een 2 zit. Nu niet dat het echte probleem was maar toch we konden moeilijk op de zonnige dagen de vrouw des huizes thuis laten 😆 Om het verhaal wat in te korten is het uiteindelijk een mercedes clk 200 kompressor geworden van 2004. Prachtige en betrouwbare auto waar ik zeer graag mee rij.