Boxster 987 info voor de toekomst

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Boxster 987 info voor de toekomst

• Maker
    Discussie

• Daenen Laurens
    Deelnemer

Beste

Ik ben Laurens en ben nieuw op dit forum. ik zal me even voorstellen. Ik ben een student (handelswetenschappen) en momenteel 20 jaar en woon in Heist-op-den-Berg. Heel men leven ben ik al een autofreak geweest.

3 jaar terug stond ik op het punt mijn eerste auto te kopen. Ik had maar één vereiste, het moest een cabrio zijn.
      Natuurlijk ben ik een jonge gast en wou ik ook iets sportiefs. Men ouders gingen de helft van de auto betalen, als zei er ook geniet van konden hebben. Dit was een prachtige afspraak waar ik tot op de dag van vandaag geen spijt van heb. Nu ging ik natuurlijk meteen naar een porsche boxster zoeken. Dit was de auto, binnen het budget, sportief, cabrio er was enkel 1 probleem, het was een 2 zit. Nu niet dat het echte probleem was maar toch we konden moeilijk op de zonnige dagen de vrouw des huizes thuis laten 😆 Om het verhaal wat in te korten is het uiteindelijk een mercedes clk 200 kompressor geworden van 2004. Prachtige en betrouwbare auto waar ik zeer graag mee rij.
      Nu heeft een maat van mij enkele maanden terug een BMW z4 roadster kunnen kopen voor een prijsje. De eerste keer dat ik erin stapte en die kracht voelde dacht ik echt van, dit wil ik ook binnen enkele jaren. DUS de drang om een boxster te kopen is weer terug naar boven gekomen. Nu het is misschien toekomstmuziek maar aangezien ik graag op tijd geïnformeerd ben enzo stel ik de vragen nu.