- Dit onderwerp bevat 10 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 5 maanden geleden door .
-
Discussie
-
2 juni 2014 om 02:24
Hallo, graag wil ik me even voorstellen,mijn naam is Roland ,55 jaar.Na 25 jaar met Engelse speeltjes gereden te hebben(Diverse TVR’s,MG en Marcos, ben ik aan het uitkijken voor een andere jonge roadster om me onbezorgd te amuseren maar ook voor trips naar Frankrijk en de UK.Nadat ik vorig jaar rond deze tijd 3 dagen een 981 PDK ter beschikking had van PC Drogenbos(in het kader van een wedstrijdje) en mij ruimschoots geamuseerd had in de Ardennen wist ik het wel;
Liefst zou ik mij natuurlijk de 981 aanschaffen maar dan zou ik mijn aankoop nog enkele jaartjes dienen uit te stellen(wil mijn budget beperkt houden tot een 35.000 eur) terwijl het toch stilaan begint te kriebelen, ook mede veroorzaakt door op dit forum te grasduinen–))
Nu ben ik stilaan aan het uitkijken voor een 987 vanaf bwj 2009-omwille van de motor en de facelift.Ik richt mij vnl tot de Duitse markt(groter aanbod en meestal meer opties) en stel ik regelmatig vast dat men spreekt over bvb bouwjaar 2010 model 2011.
Nu is mijn vraag: zijn er na bouwjaar 2009 nog facelifts geweest(cosmetisch-motorisch),de spyder natuurlijk buiten beschouwing gelaten.
In mijn zoektocht op diverse fora en internet vind ik niet echt iets terug.Daarom mijn vraag hier op dit (overigens voortreffelijk) forum.vg
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.