boxster co2

• Maker
    Discussie

• luc

Hallo een vraagje voor de kenners denk ik .
      Ik ben gaan kijken naar een Porsche boxster van 4/2007 een 211pk met 155kw Belgische wagen
      Het is een automaat
      Maar hoeveel is zijn co2 uitstoot ????
      op de autosite’s staan er sommige met 242 gr/kg en de andere met 222kg/kg
      Wat is het verschil of hoe kan ik te weten komen de welke uitstoot hij heeft ????
      Voor de inschrijving eventueel is dit een verschil van bijna 300 euro mmm…..

Mvg

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
      • voor mijn boxster van 2003 155kw ( 😉 ) is het hetzelfde via de oude als de nieuw regeling. Echter wanner ik pas ik augustus zou inschrijven scheelt het me dik 200euro tov de oude regeling. Kan wel effe op Zplaat rijden (dank u baas), maar dan kan ik weeral niet naar het buitenland…. Zal wel inschrijven. Hoofdsponsor van het Diripo-Galabal 👿

[quote=”yabba944″ post=89280]Wat ook vreemd is: Boxster S tot 2002 is euro 4, vanaf 2002-2005 is euro 3 :shock:[/quote]

Op de rekenmodule van de “Muyters” BIV komt voor een benzinewagen met al wat jaren automatisch “euro 3”. Dus de Boxster S zal daar ook euro 3 krijgen denk ik.

Wat ook vreemd is: Boxster S tot 2002 is euro 4, vanaf 2002-2005 is euro 3 😯

Als je de auto inschrijft voor de nieuwe (Muyters)BIV ingaat zal je geen verschil hebben, dan telt enkel aantal Kw.
              Aangezien de nieuwe BIV uitgesteld is tot 01/03 heb je nog wat tijd.

luc

Mercikes dat klopt dus blijkbaar een handgeschakelde heeft 222 gr en de automaat 242gr

mvg

zal de hoogste zijn. Automaat van 2007 heeft hogere Co2 waarde, dus 242Co2 g/km

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.