Boxster gaat de deur uit >> zoektocht naar Cayman S 987.2 (met PDK) kan beginnen

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayman Boxster gaat de deur uit >> zoektocht naar Cayman S 987.2 (met PDK) kan beginnen

• Maker
    Discussie
  • Zal waarschijnlijk een Duitser worden, prijzen liggen merkelijk lager dan in België.
    Boxster verlaat de oprit rond maart/april, hopelijk tegen dan al een vervanger gevonden.
    Verlanglijstje :
    PDK
    Sportchrono
    Navigatie (Dashboard ziet er beter uit met navigatie dan zonder)
    Kleur is niet zo belangrijk
    Full leather eventueel met Alcantara.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 43)
    • mooie wagen, proficiat met je aankoop :up:

0

Proficiat Fab die wil ik wel eens zien binnen kort !

0

Die factor moet nog uitgevonden worden 😀 😀

0
          123

Proficiat Fab !
            en welke factor zonne creme gaje nu bezigen tegen het verbranden?

of een bandana

0

Dikke proficiat. Hij ziet er fantastisch uit met het rode dak :salut:

0

Proficiat Fab! Deze niet uit elkaar halen, hé!:D 😀

0

Zit er dik in

0

Te bewonderen tijdens de zomersproetjes rit mag ik hopen?

0

Kogel is door de kerk.
                      Voorschot gestort voor de 981.
                      Eind volgende week afhalen.

0

spleet tussen 1 & 2 van 2mm naar volledig tegen spatbord
                        3 > aansluiting bumper aan koetswerk > verschil van ong 5mm

0

Vandaag dus een bezoek gebracht aan Dream Cars.
                          Vriendelijke ontvangst, volledige uitleg over de wagen gekregen.
                          Mijn bevindingen :
                          Negatief
                          – blutsje in afdekkap cabriokap
                          – deur passagier eens deftig in aanraking gekomen met een muur, spotrepair niet goed uitgevoerd.
                          – remschijven en blokken aan vervanging toe (schijven voor en achter waren met ribbels, komt dit door de geperforeerde schijven?)
                          – ACHTERBUMPER niet uitgelijnd aan de wielbogen, deze zat 0.5cm dieper in de wielkast, ongeval achteraan?
                          – ik had gevraag om een testrit, was toegestaan, maar de wagen stond niet gepositioneerd om de schowroom uit te kunnen rijden.

Positief
                          – steenslag vooraan was bijna onbestaand
                          – Interieur + leder in prima staat (als nieuw)
                          – velgen in prima staat
                          – cabriokap werkt perfect
                          – algemene toestand van de lak was prima (voor een wagen van 7 jaar)
                          – geen krassen op de voettreden

Verkoper was bereid om de prijs te verlagen, maar nog niet genoeg om mij te overtuigen deze wagen aan te schaffen.
                          Ik zit met een dubbel gevoel, waarschijnlijk is deze wagen achteraan aangereden geweest.
                          Is de bumper niet goed uitgelijnd geweest of is er meer aan de hand?
                          Al bij al denk ik dat deze Boxster door zijn vorig baasje zeer goed onderhouden geweest is.
                          Zal er eens een nachtje over slapen.

0

Deze had ik ook gezien tijdens de zoektocht, de combinatie van zilver/grijs met rood dak is imo. een must have voor een Boxster.
                            Dat maakt de auto stukken minder “saai” alleen wou ik persé de sport-plus optie in combinatie met het klokje op het dashboard :first:
                            Ook al weet ik dat de sport-plus knop nooit zal gebruikt worden, het oog wil ook wat hé.

0

[quote=”Rollie” post=276724]Fab, heb even een simulatie gemaakt voor Biv en vkb
                              Parameters: 1e inschrijving 15/06/2012 ( in adv staat enkel bwj 2012)
                              Inschrijving 15/06/ 2019
                              In beide gevallen 155 kW en de normale kW van 195(dacht ik toch) bedraagt biv 551 eur en vkb 741eur
                              De drempel van 155 kw werd voor de vergroening van Biv en vkb vooral in Belgie toegepast omdat
                              Eens erboven de biv Pijlsnel de hoogte in ging[/quote]

1ste inschrijving is 10/2012 (volgens advertentie)
                              https://www.autoscout24.nl/aanbod/porsche-boxster-2-7i-pdk-211-cv-1er-proprietaire-100-belge-benzine-grijs-794423df-f74b-4351-8b34-9bfc94c71b2c?cldtidx=1

0

[quote=”vandamme” post=276725]En dat valt gewoon te flashen natuurlijk

Nee krok , nie gelijk of daje gij denkt. Ik bedoel de ECU nieuwe firmware met origine kw opzetten ![/quote]

Stijn, zal eerder een bezoek zijn bij Heinz > van 211pk naar 285pk

0
                                123

En dat valt gewoon te flashen natuurlijk

Nee krok , nie gelijk of daje gij denkt. Ik bedoel de ECU nieuwe firmware met origine kw opzetten !

0
                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 43)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.