Boxster gaat de deur uit >> zoektocht naar Cayman S 987.2 (met PDK) kan beginnen

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayman Boxster gaat de deur uit >> zoektocht naar Cayman S 987.2 (met PDK) kan beginnen

14 berichten aan het bekijken - 31 tot 44 (van in totaal 44)
  • 123

      [quote=”TheFab” post=276879]Die factor moet nog uitgevonden worden 😀 :D[/quote]

      afgedraaide olie van een ouden diesel.. das factor 1500 of zo 😛

      XXX

        Proficiat Fab, mooie upgrade dat je gedaan hebt :applaus:

          [quote=”Harley G” post=276874]Proficiat Fab! Deze niet uit elkaar halen, hé!:D :D[/quote]

          Niet volledig, als ik de uitlijning niet goed krijg zal de achterbumper er toch moeten aan geloven.

            Proficiat Fab! Kleur van de kap is goed gekozen.

            Kap omhoog = rood-kap

            Kap beneden = rood-hoofd

            😈

              Proficiat Fabian! Mooie uitvoering!!!

                mooie keuze :up:

                  proficiat , tot binnen kort !!!!!

                    CU @ Zomersproetjes 2019 !!!

                      Deze middag met de Krok de Boxster afgehaald. (bedankt hé Krokske)
                      De upgrade van 211pk naar 285pk is nodig. Verschil zal denk ik duidelijk merkbaar zijn.
                      Vandaag ongeveer een 160km op de teller erbij gezet, comfort is veeeeeel beter dan de 986.
                      Waarschijnlijk zullen de 18″ velgen niet vervangen worden door 19″ of 20″.
                      Ons madam moet geopereerd worden aan de rug, dus rijcomfort is belangrijk om haar mee te krijgen op ritjes.
                      Morgen met de Krok en Nicky een ritje in de vlaamse ardennen gepland.

                      Morgen volgen er wat meer fotokes, juist thuis van etentje en terrasjes.

                        Super!

                        Ik heb dus 20 inch zomer en 18 inch winterbanden. Ik rij even graag met de winters. Die kun je zo lekker “zetten” in de bocht, ik vind ze heel tactiel. Laat ze dus maar zoals ze zijn.

                        123

                          18 inchers zijn meer dan breed genoeg, en extra sidewall is gewoon
                          meer comfort
                          minder rap last van slechte wegen
                          minder rap stoep rand schade
                          minder vaak kapotte banden en/of velgen (bv bij potholes of omdat je te kort op een verkeers geleider instuurt)

                          Eens je al op een 18 inch wiel zit met Porsche banden maten heb je al goed banden profiel.
                          naar 19 of 20 nog lager doet heel weinig voor het instuur gevoel, de scherpte bij het sturen.

                          Ideaal werke je banden+je ophanging samen, maar met die hele lage profielen heb je dat niet meer. En ze krijgen dat wel deels opgevangen met ophanging, maar nooit helemaal.

                          Zelfs op circuit om te racen gaan ze niet voor zoeen lage banden profielen.. Het brengt niks op.
                          de RSR’s die op Le Mans rijden, die hebben 18 inch wielen.
                          met een +-112 mm band hoogte vooraan, en 126.5 achteraan..

                          Als je dat vergelijkt met de straat banden
                          235/45R18 105
                          265/45R18 119

                          235/40R19 94
                          265/40R19 106

                          235/35R20 82
                          265/35R20 92

                          Dan zie je al snel dat je niet rapper gaat rijden door groter velgen te monteren…
                          Want op circuit waar het echt telt, doen ze het al helemaal niet..

                            Allé Fabian, nog niks gezandstraald van die nieuwe? :happy: :happy:

                              Neen Gert, het kriebelt zelfs niet 😀 😀 😀

                                :up: :drink:

                              14 berichten aan het bekijken - 31 tot 44 (van in totaal 44)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.