Boxster S 550 spyder

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Boxster S 550 spyder

• Maker
    Discussie
  • Beste Forumvrienden,

de persoon aan wie wij onze Porsche (Carrera 997) gekocht hebben, verkoopt zijn Boxster S 550 Spyder.

Indien iemand interesse heeft in een perfect onderhouden wagen door een automaniak, dan is dit een ideale koop!! (ik spreek uit ondervinding van onze eigen Porsche)

Ik heb foto’s staan, maar krijg ze hier niet op.
    Contact op te nemen met de eigenaar zelf via y.lapauw@lamacmachinery.be

Korte omschrijving van de eigenaar zelf:

[i]Boxster S 550 Spyder staan met 69.000km.

Dit is een speciale versie waar ze er maar 1935 stuks van gemaakt hebben.

De wagen heeft 265pk,betere remmen,speciale uitlaat,speciale velgen in combinatie met het grijze Carrera GT kleur,korte versnellings mechanisme,Verwarmde zetels,volledig soft lederen intereur,boordcomputer,enz.

Het is zoals een kart om mee te rijden.
    Deze wagen staat te blinken in zijn vel!

Vraagprijs 35 000 €[/i]

Edit: foto’s toegevoegd…

DSC03520.JPG

DSC03521.JPG

DSC03523.JPG

DSC03524.JPG

DSC03535.JPG

DSC03536.JPG

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • [quote=”porschky” post=113227]Het was ook een van de eerste wagens waar de cocao kleur voor het interieur te krijgen was![/quote]

Die dan bij deze helaas niet gekozen is. 🙁

0

deze uitvoering stond indd standaard op deze velgen, ook in die kleur. Het was ook een van de eerste wagens waar de cocao kleur voor het interieur te krijgen was!

0

Schoon machien.
          Waren die velgen een officiële optie in 2004?

0
          Anoniem

[quote=”S2″ post=113167]Ik wist best dat ze nog wat waard waren, maar 35K voor een 986? Pfff, daar sta ik echt van te kijken.[/quote]
            Tja, wat is de waarde van een auto hé ? Wat een “zot” er wil voor geven zeker ? Die 35.000 is een vraagprijs veronderstel ik, dus de verkoopprijs zal er onder liggen. Hoeveel er onder dat komen we meestal niet te weten 😉 .

0
            S2

Ben deze al verschillende malen tegen gekomen op 2dehands 🙂

http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/boxster-s-550-spyder-137618686.html?qq=550&pcpl=&list_cat=porsche&pc_id=&afd=autos%2Fautos%2Fporsche

Ik wist best dat ze nog wat waard waren, maar 35K voor een 986? Pfff, daar sta ik echt van te kijken.

0

Misschien het bouwjaar ook vermelden .
                Volgens mij gaat het om een boxster 986 bouwjaar 2004 .
                Deze uitvoering is er gekomen naar aanleiding van de 50-ste verjaardag van de Porsche 550 Spyder .

0

Je mag me de foto’s altijd mailen 986@telenet.be

0

Spijtig dat je de foto’s hier niet op krijgt (misschien kan een mod helpen?) want het is echt een heel knappe wagen! Succes met de verkoop ervan.

0
                  8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.