BOXSTER S Gevonden of gestolen

Home Forum Gestolen Porsches BOXSTER S Gevonden of gestolen

• Maker
    Discussie

• Bompa Lawijt
    Deelnemer

Beste forumers ,

Sinds een 10 tal dagen staat aan de A12 in Boom een Boxster S zilvergrijs zwart dak BJ +/- 2008 -2009 onaangeroerd .
      Hij staat daar op een wat onmogelijke plaats en is al vrij stoffig geworden door het vele vrachtverkeer dat daar passeerd .
      Mijn eerste indruk is dat hij gestolen en achtergelaten is , maar zeker ben ik hier natuurlijk niet van .
      Ga nog een dag of 2 afwachten en dan geef ik de Nr plaat door aan politie .

Een bezorgde Porsche liefheber .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
      • De eigenaar zou je toch een fles cadeau mogen doen mijn inziens.

PDS

Idd mooi opgemerkt Walter !

Je zal iemand heel blij gemaakt hebben :applaus:

ken

een topic met toch nog een goede afloop
            de eigenaar zal super blij zijn!!!

idd Super Walter

XXX

Top Walter :up:

:applaus:

Je hebt waarschijnlijk iemand dolblij gemaakt. :up:

Sorry BoxSterwalter, ik was te gehaast om je te feliciteren… hierbij nogmaals!

Prachtig boxterwalter. Een voorbeeld van burgerzin! :respekt: :respekt: :respekt:

Ive

Die eigenaar mag zijn twee handjes kussen dat er nog zo’n opmerkelijke burgers rond lopen in dit apelandje.
                        Zou de regel hier ook opgaan: 10% voor de eerlijke vinder??? 🙂

[quote=”dirk l” post=180504]:puke: , en dit meen ik !
                          Als hij daar verkeerd geparkeerd had gestaan, die eigenaar had hem al lang terug gehad :what:[/quote]

100% Correct.

:puke: , en dit meen ik !
                            Als hij daar verkeerd geparkeerd had gestaan, die eigenaar had hem al lang terug gehad :what:

Na nog enkele dagen te hebben gewacht , ff naar :salut: politie kantoor geweest .
                              Politie voor wat ist ?? awel meneer er staat al een 3 tal weken een Boxster ! oei zij de police en heeft diene hond :happy: een les aan ?
                              Nee meneer den agent het gaat over nen notoo nen Porsche Boxster !! en hedde gij die zijn plak vroeg den agent !
                              Na wat speurwerk in zijne Pc bleek dan toch dat dit voetuig gestolen was op 26 Juli in Luik .
                              Ondertussen is hij getakeld en hopelijk terug naar de eigenaar .

Zo zie je maar ze doen wel moeite :happydance:

Inderdaad die frieken zoeken en willen geen werk.
                                Enkel op de flitser drukken wil nog wel eens lukken.
                                En als je in ons dorp 2 min fout geparkeerd staat heb je een prent.
                                Zelf ondervonden.
                                Heb tevergeefs getracht om ze op andere gedachten te zetten.
                                Ze wilden me nog niet eens fatsoenlijk te woord staan.
                                Schandalig.

vriend zijn passat cc werd gestolen terwijl hij ondertussen maar boetes kreeg van foutparkeren (meer dan 10). Heeft dat aan politie dan gemeld dat zijn gestolen wagen misschien daar stond en hoeraaaa, ze hebben hem gevonden op die plaats.
                                  Respect voor de moeilijke situatie waar de ordehandhavers soms moeten in werken majaa…was in Henegouwen gestolen en hij stond in Brussel.

PB

Zoals Wes al zei, die mannen gaan geen werk “zoeken” he. :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.