BOXSTER S Gevonden of gestolen

Home Forum Gestolen Porsches BOXSTER S Gevonden of gestolen

• Maker
    Discussie
  • Beste forumers ,

Sinds een 10 tal dagen staat aan de A12 in Boom een Boxster S zilvergrijs zwart dak BJ +/- 2008 -2009 onaangeroerd .
    Hij staat daar op een wat onmogelijke plaats en is al vrij stoffig geworden door het vele vrachtverkeer dat daar passeerd .
    Mijn eerste indruk is dat hij gestolen en achtergelaten is , maar zeker ben ik hier natuurlijk niet van .
    Ga nog een dag of 2 afwachten en dan geef ik de Nr plaat door aan politie .

Een bezorgde Porsche liefheber .

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
    • Die zullen dat misschien wel gezien hebben, maar die :censored: zijn te lui om daar iets mee te doen.
      Hunne BIC moest maar eens vroegtijdig leeg geraken. 🙄

Heel vreemd dat er in 10 dagen tijd nog geen politie auto is gepasseerd die dat is opgevallen.
        Klopt niet lijkt mij.

Nee, zal eerder Cayenne zijn.

de aquino’s rijden niet met boxsters……… :happy:

misschien eentje van de familie aquino, met een zak coke in koffer, een pakje 500 euro biljetten in het handschoenkastje….

sorry, ik liet mij even gaan. 😆

Goedkope stalling?

bel mij! :mrgreen:

Ive

Kan natuurlijk ook in panne staan en de eigenaar nog geen tijd of mogelijkheid gehad hebben om hem te komen depaneren.
                    Want wie laat nu zijn boxster zonder reden 10 dagen staan?
                    Gestolen door joyriders kan natuurlijk altijd hé.
                    In ieder geval eigenaardig te noemen en ik zou ook de politie verwittigen.

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.