Boxster Spyder

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Dit kwam ik net tegen en leek me leuk
      Zou deze ook hier komen ?
      De Porsche Boxster Spyder

FILMPJEUH

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 221)
        • Oef, dan heb ik er toch niet fout aan gedaan het bij de CS te houden 🙂

Bollen met die handel
            Je gaat de best rijdende Porsche ever (*) toch niet in de garage laten staan zekers :bounce: :what:

(*) Ok, na de 968 CS dan :engeltje: :mrgreen: :mrgreen:

productie aantal SPYDER deze week opgevraagd 2427 stuks !!!!!!! belegging ???????

Schitterend kleurke :lekker:

Pepita :lekker:

Handgeschakeld :lekker:

Maar als ik 145.000 nootjes te kraken had werd het sowieso een 911 , sorry Eleven cars :engeltje:

Prachtig :respect2: :respect2:

Staat wel stijf van de dure opties

Da vind ik een ferm kleurke, ook ferm veel €€€ :wtf: :wtf: :wtf:
                    http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=295279388

Dan doe je toch eerst nog een toerke ermee tot aan 6000km :first: :first: :first:

Als ik die foto’s zie ben ik blij dat ik alle gele accenten uit het interieur geweerd heb :wtf:
                        De achterlichten hadden beter ook in het zwart getint geweest.
                        En wat zwarte striping mag ook nog :think: :mrgreen:

Ps: geen 6000km, wil zeggen dat je bij invoeren nog eens btw mag afdraaien :what:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=229467730&sentBySearchOrder=true&utm_source=SavedSearchAgent&utm_medium=Email&utm_campaign=EmailLink

Een van de eerste gele welke ik te koop zie staan.(racing yellow weliswaar :sarcastisch )0
                            Ook met zwarte accenten :up: :up:

Of op een concert van de Stones.

[quote=”Harley G” post=235254]Gisteren kwam er hier een rode voorbijgereden toen ik de 944 aan het kuisen was. Heb er helaas maar een glimp van gezien maar zag er toch ook niet mis uit… :up:[/quote]

… hij/zij zit duidelijk te wachten tot van de 718 er een spyder versie wordt uitgebracht :mrgreen:

porsche-981-boxster-spyder-c615531052016203634_6.jpg

proficiat wat een top verzameling !!!!

Die CS lijkt me een leukerdje om eens uit te laten op een trackday DST !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 221)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.