Boxster Spyder

• Maker
    Discussie
  • Dit kwam ik net tegen en leek me leuk
    Zou deze ook hier komen ?
    De Porsche Boxster Spyder

FILMPJEUH

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 221)
    • vettige vingerkes heeft die maar wel een bloed, bloedmooie wagen

vettige vingerkes heeft die maar wel een bloed, bloedmooie wagen

Nur den Nippel durch die Lasche ziehen… Verdeck-Fummelei beim Boxster Spyder

in het duits kan je banale dingen toch geil laten klinken

mooie tekst en ne SKONE foto

bedankt Wout_RS .

als ge nog fotokes hebt mail maar door !!!!

Daarnet eventjes achter je gehangen, nadat ik je terug bijgebeend heb.

Er word goed mee gereden :up: super knappe wagen nu ik hem irl gezien en gehoord heb! :lekker: :lekker:

Die sound bij dat toefje gas toen ik mijn duim opstak overtreft echt alles :applaus: :applaus:

Hierbij de foto die m’n broer genomen heeft toen we achter je zaten 😀

[quote=”PhilippeM” post=218107]+1 ! Ik heb er zelfs even mogen achter rijden. 😀 Machtig geluid! :driver:[/quote]

Idd supersound! Ik kan niet wachten grrrrrrr
                    Onze productiedatum is 19 oktober, dus nog 3 weken geduld…. en dan :driver: :driver: :driver:

PM

+1 ! Ik heb er zelfs even mogen achter rijden. 😀 Machtig geluid! :driver:

dank voor de reacties op men kleurke ( auto)

Bedankt Jan !
                          Persoonlijk denk ik dat een striping onderaan de zijflanken mooi kan zijn .Zie 987 Spyder .
                          Zeker en vast op ee witte wagen ( dan denk ik aan de striping op mijn ex-Gt3 ) .

PDS

Ik heb de Spyder van Bakker zondag gezien IRL ! :wtf:

Prachtige auto :respect2:

[quote=”Funny” post=218012]Prachtig Koen ! :lekker:
                              Jan wanneer heb jij je wagen ? Komt er een striping op ?[/quote]

Ik dacht eerst om het wel te doen, maar vrouwtje vind het erover. Nu stickers besteld “Spyder” in de stijl van “GTS” bij de 991.
                              Proberen en als t niet mooi is eraf en alsnog stripes. Ik vind de deur anders te hoog, mooier als het met een zwart accent onderbroken wordt.
                              BTW ik vind jouw kleurencombo formidabel mooi! echt waar :applaus:

Das ne stoere! :up:

Prachtig Koen ! :lekker:
                                  Jan wanneer heb jij je wagen ? Komt er een striping op ?

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 221)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.