boxster tuning

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 81)
  • Anoniem

zal wennen zijn maar zal eens zo goed doen dat ronkje terug te horen 🙂 )

😆

Hoe gaat dat nu zo lang zonder Porsche Mark?
          Ge gaat zien, ge gaat niet meer met zo’n wagen kunnen rijden hé. Oefen eerst nog maar wat met je vaders 914 voor je terug met je Boxster gaat rijden 😉

Anoniem

voila, gisteren eindelijk den achterbumper bij de luc laten afzetten 🙂 )
            Kan die ook weeral verderwerken 🙂 )

Luc als ge fotos hebt, ge weet het hé 🙂 ) stuur maar door dan zet ik ze wel op het forum.

[quote=”mark986″:33skh2ky]Ik zal es aan luc vragen een paar spy pics te posten anders.[/quote]

zeker doen ❗

😉

Anoniem

tijd hé…..
                neenee, luc zat te wachten op de achterbumper, die is uiteindelijk binnen. Ik had nog andere veranderingen in mijn hoofd maar die ga ik ni toepassen.
                andere luchtfilterbox met koelingsribben in de kofferklep etc…. dat gaat het te ver vind ik. Ik wil haar strak en breed houden.

Ik zal es aan luc vragen een paar spy pics te posten anders.

hoe zit het trouwens met de veranderingen mark?

lang geleden dat we hier nog een update gezien hebben 😥

[quote=”CustoM CreationS”:1w0t6pov]is dat een polyester voorbumper of is dat een origenele ?
                    wel knappe bumper , ma ben zo niet voor die polyeter bumpers

is twee keer niets zo neusje veranderen hee 😆

groetjes christof[/quote]

Het is een originele en geen polystere toestand, trouwens ik plaats die zelf niet als ze mij echt niet aan staan.

Luc

is dat een polyester voorbumper of is dat een origenele ?
                      wel knappe bumper , ma ben zo niet voor die polyeter bumpers

is twee keer niets zo neusje veranderen hee 😆

groetjes christof

Anoniem

is idd de gemballa turbobumper, de andere is de GT bumper.

Wat voor voorbumper is die gele?
                          Lijkt zo’n beetje op de Gemballa bumper, maar dan zonder de zijgleuven links+rechts.

Ik ben benieuwd naar nieuwe updates 😉

Anoniem

als ge iets nodig hebt, let me know, heb ondertussen al wel wat kenissen in duitsland. Als je interesse hebt in een gt3-look, kan ik wel aangeraken met orinele onderdelen in PU met het nummerke van porsche erin. Dus geen brol en goedkoper dan de meeste brol.

Mark… ge zijt ne smeerlap ! ( 😆 8) )

Ik heb ne hele middag zitten zoeken naar GT3-looks-onderdelen, spoilerkes en zo’n zaken omdat ge met uw tuning mij ook goesting hebt gegeven!!
                              En nu wil ik ze natuurlijk 🙄

Misschien beginnen met gewoon simpelweg vervangingsspoilerke (niet GT3 uiteraard): http://www.albertweb.de/Porsche/Karosse … erodyn.htm

De 2e “heckspoiler”, de automatische dus wel te verstaan…

Hmm, ‘k weet het nog niet goed…

aargh.. ik ging niks aan die wagen veranderen 😯 😕

😯 😯
                                Wow Mark, knappe veranderingen tot nu toe !!!

Dat kleine, subtiele vervangingsvleugeltje vond ik wel knap ook 8)

Naar zo’n projecten kijken is niet goed… krijg der ook al zin in 😈

Dat is graag gedaan Mark en voor de rest stuur ik wel een rekening 😆

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 81)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.