Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Boxster › boxster uit… boxster in… :-)
- Dit onderwerp bevat 21 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 2 maanden geleden door Luke.
-
Afspraak op mijn vijftigste was eigenlijk de aankoop van een Ferrari. Het werd eerst een trouw die moest gevierd worden …! Daarna een paar overwogen maar de hoge verkeersbelasting en biv in verhouding tot de kms die ik rij, hebben me dan toch weer anders doen beslissen
Dus na een zoektocht van enkele maanden, vermoeilijkt door het hele Corona gebeuren waardoor er een heel mager aanbod was op de D markt, de verkoop soms heel snel ging en daarom ook verschillende ben misgelopen,….
is afgelopen zaterdag de nieuwe aanwinst in gebruik genomen zeker dankzij Johan :up: van autosdekens.be! Ook Rollie, bedankt voor alle hulp!Het is een bijna nieuwe 718 boxster S geworden, agaatgrijs, pdk, led, burmester… echt tjokvol opties.
Voor de geïnteresseerden wil ik ze altijd wel posten. Ondertussen de eerste kms achter de rug en zeer tevreden met de keuze. Het rijdt super, over geluid begin ik niet, daar is al genoeg over geschreven maar ik ben heel content. Hopelijk gaan we weer heel wat leuke , toffe en ongevalvrije kms tegemoet met een mega ‘permagrin’ achter het stuur… dus tot binnenkort zeker :driver:Daardoor is mijn mooie 987 boxster S ondertussen te koop, hele mooie kleurencombi en toffe opties!
Dus mochten er geïnteresseerden zijn, laat maar weten..Gefeliciteerd !!!
It’s all about the smiles per gallon :driver:Proficiat Luc, mooie combi met veel opties. Ga je plezier aan beleven!Lange zoektocht was de moeite waard!
Heel mooie 718 Boxster !
Als het geluid stoort kunt ge altijd de zekering uithalen die dat versterkt (zoek maar eens “soundaktor” op) : ik vind het een stuk beter.Thanx Rollie en Veloce (ik had je nog paar berichten gestuurd 😉 )
tot nu toe stoort het niet maar goed om te weten!
Wil altijd wel ns mee rijden om het verschil te ervarenhola pola ! mooie wagen en schitterende kleur, veel plezier ermee en proficiat :first:
[quote=”Ollie” post=282584]Proficiat met de aankoop!
Neemt Dekens de 987 niet over ?[/quote]
die 987 is iets voor ZUF-65 :up: :up:
[quote=”wing” post=282586][
die 987 is iets voor ZUF-65 :up: :up:[/quote]Braaf zijn hé en niet astrant worden 😀
noooooooiiiittttt, ik zou niet durven…..:happydance: :coolness: :ass: :ass:
Proficiat met de aankoop en laat je niet overdonderen… De sound van de S is :music: :music:
Ben gezond jaloers op de rode stiksels en de verdonkerde achterlichten.
Moest je deze lichten toch niet zo mooi vinden wil ik altijd ruilen :drink:Van het 718 forum…
I am not only a new member here but also a first time Porsche owner. I am coming from a 2017 AMG c63s Coupe which had a glorious soundtrack and I loved every minute of owning it until I had a friend take me for a drive in his 2018 718s on Stunt RD. I could not get that drive or sound out of my head. Like many I heard all the complaints about the sound of a 718 but during the entire drive I was thinking this car does not sound bad at all, it actually had a very unique sound that I rather liked. Fast forward 2 weeks and I was driving my own 718 GTS on that same road.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.