boxster: weet iemand waar deze sleutel voor is ?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster boxster: weet iemand waar deze sleutel voor is ?

• Maker
    Discussie
  • weet iemand waar deze sleutel voor is ?
    ben ‘m in de hele handleiding niet tegen gekomen
    hij zat bij alle documentatie van mijn net aangeschafte boxster 986 (2003). weet niet OF het wel een boxster “ding” is dus jullie kunnen gelijk hebben. hij is te zwaar en dik om een zekeringetje te verwijderen, dat zeker.

Attachments:
    • album_pic.jpg
7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • lijkt mij een beetje op sleutels die soms meegeleverd worden bij sommige radio’s om ze uit de slede te kunnen halen…?? Ik heb zelf ook een Boxster gehad, en had deze sleutel zeker niet!

PB

[quote=”cabrio wim” post=90932]
        Is het van metaal is het waarschijnlijk een antennesleutel.
        [/quote]

Dat was ook mijn eerste gedachte, maar ik dierf het niet te posten gisteren. :mrgreen:

net ook eentje van 2003 in huis en zat er bij mij niet bij. Toch zeker niet los. Zal vandaag es kijken bij de zekeringkas maar denk ook dat het in die richting zal gaan.
          Anders es bij een P-verdeler binnenstappen.

dat denk ik ook….

Wim

Rest is hier door de forumleden zelf aan gegeven, dus even doen, en zal ik antwoord geven op je vraag.
              Is het plastic is het voor zekeringen eruit te halen, schuif je langs een zijkant erover, trek de zekering eruit.

Dat zijn bij mij de twee dingen waarvan ik denk dat het daar voor is.

Anoniem

Neen, en ook niet aan wie we antwoorden 😉
                Voorstellingsken kan geen kwaad, gewoon DOEN !

Anoniem

Is dat zo geen lopertje wat ze gebruiken om in de gordel ontvanger te steken en zo de biepbiep het zwijgen op te leggen ?

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.