Boxster wel of niet ???

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Boxster wel of niet ???

• Maker
    Discussie
  • HALLO
    ben nieuw hier en ben op zoek naar een boxster nu ben ik kijken geweest naar ene .de wagen was piekfijn in orde had maar 70000 km maar nu komt het ,het was een rode met zwart lederen interieur daarom jullie mening over de kleur . op het eerste zicht het heeft wel iets graag zou ik jullie meningen willen weten hier een paar foto’s http://www.2dehands.be/53444266.html

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • zwart is altijd mooi en verkoopt ook terug goed
      [url=http://imageshack.us:gkxgczlv]
      [url=http://g.imageshack.us/img230/00230cq2.jpg/1/:gkxgczlv]
      Dat is de mijne

Beo

Deze wagen is van mijn buurman 😉 Ben je er al uit? Ik vind hem ook wel iets hebben, maar persoonlijk vind ik de midnight blue versie mooier. Ik kan je wel zeggen dat de wagen altijd veel gekuist is geweest 😛 ! Meer weet ik er ook niet van,…

Groetjes en succes,

als je veel chance hebt, gaat die luchtmassameter inderdaad 80.000 km mee… 🙄 Ik heb uiteindelijk met mijn Boxster S 54.000 km gereden, en heb liefst 3 LMM’s mogen laten vervangen 👿 De enige troost was dat ze iedere keer stuk gingen binnen de 2 jaar garantie die Porsche geeft op zijn wisselstukken, en ze dus doorgaans vervangen werden onder garantie! 🙄

Maar voor de rest niets dan lof over de Boxsters, zeker de S uitvoeringen niet met hun remmen en 6-versnellingsbak van de 911’s. Van de 4 Porsches die ik al gehad heb (964, 933 en 996), waarschijnlijk wel de beste geweest!

En voor de rest moet je een beetje, zoals met elk mechanisch geval, geluk hebben. Ik zelf heb met de Boxster zelfs problemen gehad omdat ik te traag rijd met mijn wagens!!!! Of beter gezegd, nooit hoog genoeg in toeren ga!! Blijkt dat die vuile groene smeerlapperij die men bij de loodvrije benzine doet soms een residu kan achterlaten in de motor als de verbrandingstemperatuur in de motor niet hoog genoeg oploopt! Op den duur begonnen bepaalde kleppen in de motor vast te zitten! De motor sputterde dat het niet mooi was, en begon op den duur in fileverkeer zelfs stil te vallen! 60.000 frankjes heeft mij dit toen gekost om alles los te laten maken en te reinigen! 👿 Is achteraf fel verbeterd toen ik sindsdien af en toe eens een volledig flesje Fuelgard van Kent in de tank gooide bij een tankbeurt! Goed spul; verhoogt de verbrandingstemperatuur in de kamers wat, zodat alle vuilresten en waterresten en whatever mee opbranden! De motor draait vaak zelfs hoorbaar soepeler nadien!

Boxster wel of niet ? WEL ! Heb zelf eene bj 99 sinds 2,5 jaar al heel veel
            plezier aan beleeft . Cabrio rijden echt super al een 3 keer mee naar het
            zuiden gereden en dit jaar naar toscane (italie) ik kijk er al naar uit .
            Onderhoud valt wel mee , maar zoals WB zegt de LMM zal rond de 80.000 km aan vervanging toe zijn was bij mij ook +- 400 euro .

hoi dank voor jullie raad . de wagen is toe aan een onderhoud maar voor de rest was alles in orde . wat mag ik mij voorstellen bij een onderhoud op 80000km (prijs)

grtjes

WB

Ziet er op het eerste zicht niet slecht uit eh…wel beperkt in foto’s.
                Zeker eerst historie opvragen, nakijken en een diagnose laten doen en voorzie een extra bedrag voor het nazicht op 80.000 km (voor onder ander Lucht Massa Meter)
                gr
                Wim

Hoi ,

Als de wagen je bevalt moet je geen rekening houden met de meningen van anderen , maar er zelf voor gaan .
                  Wie betaald bepaald en met wat de rest denkt hebben anderen zelden goed gedaan , integendeel .

Maar als je toch persé mijnmening wil weten . Zo op het eerste zicht een zeer mooie propere en correcte wagen voor een correct bedrag .
                  En rood met zwart vind ik persoonlijk zeker niet lelijk ❗

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.