Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Boxster › Boxsterhandelaar gekend ?
- Dit onderwerp bevat 24 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 jaren, 6 maanden geleden door RSR Motors.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Anoniem29 juni 2006 om 01:16
we hebben bij ons in de garage ook nog eentje staan, stuur anders maar es een pmtje of een mailtje als je geinteresseerd bent.
voor onderhoud is het in dendermonde te doen 😉 )
Hallo Luc,
Particulier = geen garantie!
Waarom geen 2.7 of 3.2? Het is mijn eerste P en wil rustig, zeg maar voorzichtig starten en vooral ook financieel. Het mag liefst geen aderlating worden maar wel een “partie plezier”.
En nadien kan ik nog opbouwen, 996?Tot later en zeker eens tot in de garage,
Eric 🙂
[quote=”eric63″:32e4sfgq]Dag Luc,
Ik heb te vroeg victorie gekraaid 🙁 , de wagen zou vandaag geleverd worden, maar onder weg naar de T.C. hebben er volgens de eigenaar een paar cylinders het begeven!
Gelukkig nog voor de overdracht. Toch ontgoocheld en kan terug van bij het begin starten. ‘t Zit echt niet mee.
Mocht je zelf iets weten staan, je weet me te vinden.
Groeten Eric[/quote]Normaal zat daar toch waarborg op en die verzekering betaald dit zeker terug. Ik heb er wel een staan maar ik vertrouw de wagen zelf niet voor 100% dus heb ik je er ook niets van verteld over deze. En geloof me vrij er is veel brol op de markt te koop de dag van vandaag. Waarom ga je niet voor een 2.7 of een 3.2 ?
Luc
Dag Luc,
Ik heb te vroeg victorie gekraaid 🙁 , de wagen zou vandaag geleverd worden, maar onder weg naar de T.C. hebben er volgens de eigenaar een paar cylinders het begeven!
Gelukkig nog voor de overdracht. Toch ontgoocheld en kan terug van bij het begin starten. ‘t Zit echt niet mee.
Mocht je zelf iets weten staan, je weet me te vinden.
Groeten EricDat is heel graag gedaan hoor, en van Kapellen naar Dendermonde is wel idd een leuke rit maar toch ook zo ver weer niet. 😉
Luc
Beste luc,
Bedankt voor je telefonisch advies uit het verleden, het is inderdaad deze geworden waar je vanaf het begin het meeste vertrouwen in had (130.000 echte km gebold met de onderhoudsfacturen en ingevulde boek,…).
Binnenspringen zal ik ongetwijfeld doen om persoonlijk met je kennis te maken, trouwens een mooi tripje van Kapellen naar Dendermonde.Tot later, Eric 😆
[quote=”eric63″:9o9wuiio]Hij had een lange broek aan, kon het dus niet zien. Maar dit kan je toch niet menen.
Ondertussen heb ik hem niet meer gehoord, gezien of … m.a.w. onbetrouwbaar, hij mag zijn wagen steken waar …..MAAR 😆 😉 er is ander en gelukkig voor mij (hopelijk) zeer goed nieuws. Ik heb een ongevalvrije 2.5 met boek en onderhoudsfacturen en referenties op de kop getikt bij een particulier. In originele staat : oranje pinkers, sound system, … Rekening houdend met al jullie opmerkingen en waarschuwingen ben ik er dus toch uitgeraakt. Hartelijk dank daarvoor!
Heel fier want het is mijn allereerste Porsche. 8)
Eric[/quote]Deze zal zeker beter zijn hoop ik voor jou, en het beste er dan ook mee. En als er eens iets is sprijg je gewoon maar eens binnen bij ons.
Luc
Hij had een lange broek aan, kon het dus niet zien. Maar dit kan je toch niet menen.
Ondertussen heb ik hem niet meer gehoord, gezien of … m.a.w. onbetrouwbaar, hij mag zijn wagen steken waar …..MAAR 😆 😉 er is ander en gelukkig voor mij (hopelijk) zeer goed nieuws. Ik heb een ongevalvrije 2.5 met boek en onderhoudsfacturen en referenties op de kop getikt bij een particulier. In originele staat : oranje pinkers, sound system, … Rekening houdend met al jullie opmerkingen en waarschuwingen ben ik er dus toch uitgeraakt. Hartelijk dank daarvoor!
Heel fier want het is mijn allereerste Porsche. 8)
Eric[quote=”eric63″:3h5zp56t]Mannen, mannen, jullie maken het mij ongelofelijk moeilijk. Jullie weten dat ik uitkijk naar een manuele Boxster tussen ’97 en ’99. Wel , ik ben op bezoek geweest bij MCars zijnde Patrick Vandeputte. Hij heeft er één van 05/1998 met volledige onderhoudsboek + overeenkomst met de kilometers , Belgische wagen en ongevalvrij. Ik moet zeggen dat hij toch vrijwel geloofwaardig overkomt en niet pousseert tot verkoop. Jullie mogen concreet en duidelijk zijn naar mij. Indien je het lievert zegt dan schrijft mag ook (0479/45.95.88 ).
Thanks, Eric ❓ [/quote]Is hij nog in het bezit van zijn enkel bandje ??
vandaar dat ik eerder al zei “say no more”
maar t kan natuurlijk altijd dat hij wagens heeft die ok zijn….
Amai, amai, ik heb dus een optie genomen op die zwarte Boxster met de nodige afspraken. Een optie tot 19.06.06 ‘savonds. Die bewuste maandagavond kan ik de verkoper telefonisch te pakken krijgen en zeg hem dat ik het voertuig zal kopen en bevestig dit per mail.
We zijn nu 22.06.06 ‘avonds. Wie van jullie heeft hem ondertussen gehoord of gezien of een mail ontvangen? 🙁
Een degelijke en betaalbare Boxster op de kop tikken is toch moeilijker dan ik gedacht had. 🙄Dan zou ik niet twijfelen als de wagen je aanstaat, laat een diagnose doen, controleer de km’s bij de vorige eigenaars en ga dan eventueel over tot aankoop 🙂
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.