Boxsterhandelaar gekend ?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Boxsterhandelaar gekend ?

• Maker
    Discussie
  • Hallo,
    Weet of kent iemand de reputatie van een o.a. P handelaar (ook Mini en BMW) in Opwijk op naam van Planet Projects – zaakvoerder Patrick Vandeputte?. In de zoekfunctie heb ik niets gevonden.
    Thanks en 🙂

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
  • Anoniem

Afspraak maken en ergens een diagnose laten doen (touring, …)
      Kost U wat geld maar als je nadien de wagen koopt weet je wat je in handen hebt en koop je hem niet, beter 100€ kwijt dan 20000€.
      Kijk ook naar de reactie van de verkoper als je vraagt naar een diagnose,( kan soms al veelbetekenend zijn), en koop je bij een handelaar dan heb je normaal wat garantie ook.
      Succes.

0

Mannen, mannen, jullie maken het mij ongelofelijk moeilijk. Jullie weten dat ik uitkijk naar een manuele Boxster tussen ’97 en ’99. Wel , ik ben op bezoek geweest bij MCars zijnde Patrick Vandeputte. Hij heeft er één van 05/1998 met volledige onderhoudsboek + overeenkomst met de kilometers , Belgische wagen en ongevalvrij. Ik moet zeggen dat hij toch vrijwel geloofwaardig overkomt en niet pousseert tot verkoop. Jullie mogen concreet en duidelijk zijn naar mij. Indien je het lievert zegt dan schrijft mag ook (0479/45.95.88 ).
        Thanks, Eric ❓

0

[quote=”mcklusky”:3pvseggk]say no more…[/quote]

idd ik zat net ook zo te denken

0

say no more…

0

[quote=”RSR”:2gci4vn2]Ik ken hem wel hoor Patrick Vandeputte zijn broer is Butzi Cars in Dendermonde dus deze die zijn broer kennen zullen nu wel meer weten.[/quote]

thanks…. 😉

0

Ik ken hem wel hoor Patrick Vandeputte zijn broer is Butzi Cars in Dendermonde dus deze die zijn broer kennen zullen nu wel meer weten.

0

Daarmee bedoel ik opgepoetst en zuiver…z’n wagens ogen altijd mooi en net…voor de rest weet ik het niet. Opwijk is maar enkele km van bij mij, maar ik ken hem niet…nochtans ken ik in de streek de meeste handelaars wel..hou me op de hoogte.

0

Ik zie hem zaterdag en zal daarna een verslag uitbrengen.
                    Maar wat bedoel je met “mooi”? Opgepoetst maar niet correct en zuiver?
                    😕

0

..ik weet het niet maar ik ben evenzeer nieuwsgierig…heeft steeds “mooi” materiaal staan 🙄

0
                    9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.