Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Boxster › boxstervrienden
- Dit onderwerp bevat 58 reacties, 18 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 9 maanden geleden door Gert.
-
MakerDiscussie
-
19 november 2015 om 17:58
Ik ben in het bezit van een boxster 986 , met hardtop dak.
Zopas vond ik op internet een zeintec hardtop caymanlook.
Het lijkt mij interessant om in de zomer met een cabrio te kunnen rijden en voor de rest van het jaar met een caymanlook.
Ik vind de cayman namelijk een prachtige wagen.
Ik voeg een paar foto’s toe van de cayman-hardtop die ik kon kopen. -
MakerDiscussie
-
Normaal gezien kan je overal een nieuw topic starten.
Probeer eerst eens zonder de link.
Probeer hem er vervolgen bij te voegen mbv de “bewerk”functie.
Kan aan de link liggen.hoi Harley G
Ik probeerde -zoals je me aanraadde- een topic te openen in het onderdeel “uitstappen”, maar dat lukt blijkbaar niet.
Is er een speciale manier om dat te doen ?
Ik plaatste gewoon een nieuw onderwerp onder de topic : uitstappen.
Ik probeerde er een link bij te plaatsen, ligt de mislukking misschien bij deze link.
Zijn er speciale voorwaarden voorzien om een link te plaatsen ??
Groetjes ;
Danny:up: mooi.
Open dan best een nieuw topic met alle info bij “uitstappen”.
Ik kan er die dag helaas niet bij zijn. Misschien kom ik wel ergens in de late namiddag af als de Boxster dan nog zin heeft na een weekje Toscane.Hoi Harley G
Zoals we reeds aankondigden steken we onze nek uit om eens een rondrit te organiseren voor middenmotoren : boxsters en caymannen.
We hebben al enig initiatief kunnen nemen.
De datum van de rondrit is zondag 5 juni 2016.
We maken een rondrit van ongeveer 75 km , met enkele interessante toeristische stopplaatsen onderweg.
Er zal voldoende tijd vrijgemaakt worden voor kennismaking en het bewonderen van mekaars voertuigen.
Vertrek en aankomst liggen in de buurt van Bilzen (Z-Limburg)
We voorzien een volledige dag van 9u30 tot 17u , met eventueel een etentje voor geïnteresseerden achteraf.
We zorgen voor een lowbudget. ( ong 20€ pp onderweg : inkom , gids en broodjesmaaltijd ’s middags inbegrepen)
Omdat we “in convooi” willen rijden houden we het aantal deelnemers op ong 20 voertuigen.
De zeer toeristische stopplaatsen onderweg en de aankomst met gereserveerde parking zijn reeds afgesproken
Indien je mee wil rijden , stip dan de datum aan in je agenda
Met vriendelijke uitstapgroeten
Danny2Mijn Boxster is idd een weekend en “mooi”-weer wagen.
Komt niet buiten als het regent en ook niet in de winter tenzij het zonnig is natuurlijk.
Maal meer dan 30.000 km/jaar met een 10j oude BMW 5 met ondertss meer dan 240.000 km op de teller.
De Boxster daar zal ik zeker nog minstens een jaar of 10 van kunnen genieten tenzij de knieën het niet meer toelaten maar dan zoek ik wel een tiptronic.
Hier wordt soms al is melig gedaan over een Boxster maar daar lig ik al lang niet meer wakker van. Post hier niet zoveel en mij zal je niet vlug op een evenement tegenkomen maar dat is een persoonlijke keuze.
Succes alvast en heb me wel ingeschreven voor de toertocht van het “Kinderkankerfonds” op 10 september!!danny2: mij mag je in elk geval uit je ‘adressenlijstje’ schrappen.
Ik heb geen boxster meer…..maar ik blijf maar berichten van u krijgen :music:Mooi initiatief, daar niet van…..maar ben van mening dat je de mensen nu ook niet moet stalken :salut:
Indien iemand niet reageert zal dit wel zijn redenen hebben, het is niet nodig om de maand een reminderke te sturen :engeltje:Hoi Danny, vermits we op een ‘steenworp’ van elkaar wonen , kunnen we misschien hiervoor eens de hand aan de ploeg slaan!
hey Harley G
Ik wil inderdaad wel zo gek zijn om me achter een evenementje te zetten.
Ik wil wel een keertje wat uitwerken voor middenmotoren.
Niet om iets appart te doen , maar om een initiatiefje op poten te zetten
Er zijn hier in Z-Limburg voldoende interessante toeristische locaties om aan te doen.
Ik zou het fijn vinden als je er mee achter wilde staan.
Laat ons zeggen dat je er nog iets van zal horen Harley.
Groetjes
Danny
.[quote=”Boxsterwalter” post=228711]
@ The Fab , als je graag wat meer tijd aan uw project wil spenderen !! mij niet gelaten hé ik wil gerust op uw madam passen in het weekend en er wat leuke toeren mee uithalen . :ass: :happydance:[/quote]toeren? bedoel je niet “toerkes” (rondritjes) :driver: :driver: :happy: :happy:
[quote=”TheFab” post=228705][quote=”Harley G” post=228693]
Allemaal de schuld van het forum en de heer F. Porsche! :coolness:[/quote]
+1
Ons madam ziet nikse liever dan een boxster (en dan die nog van den Bompa Lawijt,niet te te geloven hé). .[/quote]@ The Fab , als je graag wat meer tijd aan uw project wil spenderen !! mij niet gelaten hé ik wil gerust op uw madam passen in het weekend en er wat leuke toeren mee uithalen . :ass: :happydance:
idd die van ‘Bompa Laweit’ is een ferme Boxter.
Drip sleutelt samen met Drup aan een 944 omdat het nooit verveelt :lekker:Binnenkort start het seizoen weer en misschien heb je tijd als we mei/juni samen naar Toscane rijden, zit vanalles in de deelnemerslijst :popcorn:
[quote=”Harley G” post=228693]
Allemaal de schuld van het forum en de heer F. Porsche! :coolness:[/quote]
+1
Ons madam ziet nikse liever dan een boxster (en dan die nog van den Bompa Lawijt,niet te te geloven hé). Zelf ben ik ook een boxster fan daar ik er zelf een heb,en al veel plezier aan beleefd.
ivm de projectjes >> transaxle projectjes zijn in opmars, kijk maar eens op het 944 forum nl.
Eens het P-virus opgelopen >> ééntje is gééntje.Geen foute redenering en als ik er kan bij zijn, zal ik het ook doen.
Ruffie heeft zoiets gedaan voor de 996 liefhebbers maar anderen waarook welkom.
Zoek een locatie, datum en maak wat reclame, zou ik zeggen.
:drink:Zo uitzonderlijk ben ik niet hoor: enkele andere namen hier die een projectje hebben: the fab, deepee, floere (is ni echt een projectje), dst, Wes RS, Herman (ni echt projectje maar toch) en dan vergeet ik er nog een deel.
Allemaal de schuld van het forum en de heef F. Porsche! :coolness:hey harley G
Ik denk toch harley dat je met de uitzonderingen bent met je projectje.
Daar is natuurlijk niks mis mee , integendeel , als je dat kan. Fijn voor je.
Ik wil ook graag meedoen aan spontane bijeenkomsten die hier op het PFB ontstaan , en ik heb dat ook al gedaan.
Ik vond het heel interessant
Aan de grote projecten voor verschillende dagen naar het buitenland , of aan snelheidsraces op circuits zal ik nu weer niet deelnemen.We willen zeker niet met clubjes beginnen , maar het kan toch ook een evenementje zijn waarin boxsters zich een keertje speciaal mogen voelen aangesproken… als er iemand gek genoeg is om zich erachter te zetten.
Het kan toch ook gewoon gezellig zijn.
Of is dit een foute redenering ?
GroetjesToeval of niet maar toen we vorig jaar in mei naar het Gardameer zijn geweest, waren het allemaal Boxsters. (enkel de gastheer deed niet mee )
Begin al eens met een deelname aan één van de bijeenkomsten/ritjes die elk jaar hier op het PFB spontaan ontstaan.
Zijn altijd wat Boxsters bij.
We gaan hier op het forum niet beginnen met clubjes te maken, hé. :what: Die zijn er genoeg in België. Ik ben zelf lid van 2.
En ja, ik heb een Boxster en een projectje. Zo eentje waar ze specifieke clubjes moeten voor oprichten omdat de andere Porschisten er hun neus voor ophalen :coolness: (volgens sommigen toch :ass: )….. een transaxle.
Yup we zijn allemaal gekke Porschevrienden…..
Het is al moeilijk om 20 Porsches bij elkaar te krijgen voor een bijeenkomst, laat staan dat je meer dan 10 Boxsters bij elkaar gaat krijgen.Just my idea.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.