boxstervrienden

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster boxstervrienden

• Maker
    Discussie

• Goffin
    Deelnemer

Ik ben in het bezit van een boxster 986 , met hardtop dak.
      Zopas vond ik op internet een zeintec hardtop caymanlook.
      Het lijkt mij interessant om in de zomer met een cabrio te kunnen rijden en voor de rest van het jaar met een caymanlook.
      Ik vind de cayman namelijk een prachtige wagen.
      Ik voeg een paar foto’s toe van de cayman-hardtop die ik kon kopen.

2015-11-0515.39.51[640x480].jpg

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 58)
    • Wim

[quote=”Jorge” post=224875]
        @ youyou: Een hele poos geleden had Cabrio Wim ééntje te koop op het forum als ik me niet vergis. Maar dat zal misschien wel al verkocht zijn.[/quote]

Inderdaad, was van een klant van ons die hem niet meer gebruikte, en dat is deze die hier nu van Danny2 die hier de revue passeert. 😉

het is de spoiler die Deepee heeft die ik zoek, toch thx voor de info Jorge

Mooi werk Danny! :first: :first:

Kost het veel tijd/handigheid om het te installeren?

Ziet er super uit! :applaus:

@ youyou: Een hele poos geleden had Cabrio Wim ééntje te koop op het forum als ik me niet vergis. Maar dat zal misschien wel al verkocht zijn.
              Anders kan je hier misschien eens informeren:
              http://www.mhautomobielen.nl/porsche-ombouw/item/porsche-boxster-ombouwen-naar-een-cayman-look

tja, heb al gezocht naar hetzelfde type als Deepee maar nergens gevonden, misschien hier ergens?

Knap! Nu nog zo’n vleugeltje als bij deepee en dan is het volledig!

:respect2: :first: :up:

:up:

EINDELIJK heeft m’n garagist de hardtop caymanlook geplaatst.
                        Ik vind dat geweldig … in de zomer een cabrio en in de winter een cayman !!!!
                        Ik zend enkele fotootjes mee…
                        2015-12-2216.32.30[640x480].jpg

2015-12-2216.32.44[640x480].jpg

Ive

Owla dat wist ik nog niet. Heel knap wel zo te zien :wtf:

ze bestaan nochtans wel KLIK

Ive

ja klopt, maar wel een 987 en daar heb ik zo’n dak nog nooit voor gezien :think:

De foto’s zullen volgen zo gauw het dak geplaatst is Ive.
                                Heb je trouwens ook een boxster ???
                                groetjes

Ive

ziet er wel mooi uit. Ben nieuwsgierig hoe het eindresultaat ga zijn als het op de Boxster staat :think:

We zijn eindelijk een stapje verder met het zeintec-dak.
                                    M’n garagist heeft het dak in de juiste (zwarte) kleur gespoten.
                                    Nu nog wat geduld voor het drogen , en dan een afspraak om het te plaatsen
                                    2015-zeintecgespoten(1)[640x480].jpg

zeintecgespoten(3)[640x480].jpg

2015-zeintecgespoten(2)[640x480].jpg

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 58)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.