boxstervrienden

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster boxstervrienden

• Maker
    Discussie

• Goffin
    Deelnemer

Ik ben in het bezit van een boxster 986 , met hardtop dak.
      Zopas vond ik op internet een zeintec hardtop caymanlook.
      Het lijkt mij interessant om in de zomer met een cabrio te kunnen rijden en voor de rest van het jaar met een caymanlook.
      Ik vind de cayman namelijk een prachtige wagen.
      Ik voeg een paar foto’s toe van de cayman-hardtop die ik kon kopen.

2015-11-0515.39.51[640x480].jpg

13 reacties aan het bekijken - 46 tot 58 (van in totaal 58)
    • Wim

Nieuw > dan moet je ze nog spuiten en in elkaar schroeven en plakken. 💡

bedankt voor de info, ik wist niet dat die dingen zo duur waren. Ik ga eens rondkijken voor een tweedehandse.

zeintec heeft nog een kleine stock bij een paar Europese verdelers hier en hier

en er zijn nog vergelijkbare hartops gemaakt door D.Moris waarbij je de kofferklep niet moet demonteren.

hardtop7ka.jpg

Bestaan er andere fabrikanten die zo een cayman hardtop maken ? Dacht dat zeintec failliet was.

Het transport is al gebeurd deedee.
                Ik kreeg de bestelwagen van m’n garagist om de zeitec te vervoeren. Ging prima.
                2015-11-0515.40.10[640x480]-2.jpg

voor het transport is het veel gemakkelijker de cargo in 2 delen te vervoeren: kofferklep demonteren van de hardtop 💡

Hey deepee ,
                    HHeel heel hartelijk bedankt voor de handleiding bij het opzetten van de zeintec hardtop en ook voor de bijkomende tips die ik van je kreeg.
                    Het is mede door de knappe wagen van jou deepee , die ik in Paal gezien heb , dat ik zoveel zin kreeg in de zeintc !!!
                    En toen de gelegenheid zich voordeed op internet heb ik niet getwijfeld.
                    Wel wat omslachtig geweest om hem van Hulst naar hier te krijgen , want hij is heel wat groter als m’n gewone hardtop.
                    Als dus iemand zin heeft in een gewone hardtop… ik heb er nu een op overschot.
                    Ik zal wel nog wat geduld moeten oefenen want de cayman-look moet nog gespoten worden in de juiste kleur, en m’n garagist heeft het erg druk.
                    Maar zo gauw hij geplaatst is stuur ik zeker een paar foto’s door..
                    2015-11-0213.37.52[640x480]-2.jpg

de montagehandleiding, hints & tips zijn al onderweg naar de topic starter :salut: en dank voor de complimenten :respect2:

Deepee z’n boxster is inderdaad ‘megaspecial’ en ‘megaknap’ met die speciale hardtop.
                        ‘Net zoals de baas zelf’ zal Deepee wel antwoorden 😀

[quote=”Danny2″ post=222154]Ik ben in het bezit van een boxster 986 , met hardtop dak.
                          Zopas vond ik op internet een zeintec hardtop caymanlook.
                          Het lijkt mij interessant om in de zomer met een cabrio te kunnen rijden en voor de rest van het jaar met een caymanlook.
                          Ik vind de cayman namelijk een prachtige wagen.
                          [/quote]

Dat laatste kan ik beamen :first:

Ik stond zaterdag nog de Caymanlook Boxter van Deepee te bewonderen. Een leek zal niet zien dat het een Boxster is. Kofferdeksel moeten demonteren zou voor mij wel een klein minpunt zijn. Maar oefening baart kunst zeker?

welcome to join the club

Maar dat komt wel
                              2015-11-0213.37.52[640x480].jpg

2015-11-0515.40.10[640x480].jpg

hij is nog niet in de juiste kleur.
                                Maar dat komt nog wel… spijtig genoeg heeft m’n garagist veel werk en is het nog niet voor de eerste dagen.

13 reacties aan het bekijken - 46 tot 58 (van in totaal 58)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.