Boxstoberfest 25 oktober 2015

Home Forum Porsche Uitstappen Boxstoberfest 25 oktober 2015

• Dit onderwerp bevat 98 reacties, 27 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door XXX.
  • Maker
    Discussie

• deepee
    Deelnemer

Rollie organiseert z’n tweede cars&coffee op 25 okt 2015 onder de zeer toepasselijke naam BOXSTOBERFEST

Anders dan wat de naam doet vermoeden is het een gewone all-type porsche meeting. Een gewone bijeenkomst dus maar wel een bijzondere locatie. Nu de interclub golfcompetitie ten einde is, zijn we te gast op de Millenieum Golfclub, Donckstraat 30, 3583 Paal-Beringen.
      De koffie staat er voor ons klaar vanaf 10u00 en zij die de gesprekken zo boeiend vinden dat ze er na een paar uren honger van krijgen, die kunnen tegen het middaguur de chef aan het werk zetten in z’n keuken.
      Als je plannen hebt om langs te komen, klik dan op “gaat” op de eventpagina. Zo weet de organisatie voor hoeveel personen ze koffie aan de parking moet voorzien.

boxstoberfest.png

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 98)
    • XXX

Leuke meeting, plezant weerzien, top Rollie & deepee :up:

[quote=”bccars” post=219758][/quote]

We( Rollie& Zuff ) gaan zeker proberen om aanstaande vrijdag naar Antwerpen af te zakken …. ik hoop dat ze goede Halloween drankjes serveren in deze kroeg :drink: 😀

[hide]Nee jong Zuff, die is al te voet richting Bar du Port, voor de meeting vrijdagavond in Antwerpen ! Ge komt toch ook af met de Rollie ? Veel booz, en gratis hotdogs, maar geen griekse toestanden bij die blonte ![/hide]

[quote=”deepee” post=219455][/quote]

ik heb toch een andere “koffiedame ” gezien dan deze in bovenstaande foto 😀 😀 deze bevallige blondine heeft waarschijnlijk de wintertijd verwisseld met de zomertijd 🙄 🙄 🙄 🙄

was weer super leuk
                daar in belgie
                :drink:

[quote=”deepee” post=219734]

[/quote]

en naiet alleen de koffie was lekker … ook de lunch was overheerlijk . kortom een gezellige plek om te kletsen en te eten 😀 😀

[quote=”boxster550spyder” post=219735]Complimenten Roland !

Weer een geslaagde bijeenkomst op een mooie locatie.
                    Bekenden gesproken en kennis gemaakt met (voor mij) nieuwe forummers, altijd leuk.

Ik kom graag weer bij jullie Belgen op bezoek, gezellige en zeer ontspannen sfeer.
                    Tot de volgende keer.[/quote]

+1 😉

Complimenten Roland !

Weer een geslaagde bijeenkomst op een mooie locatie.
                      Bekenden gesproken en kennis gemaakt met (voor mij) nieuwe forummers, altijd leuk.

Ik kom graag weer bij jullie Belgen op bezoek, gezellige en zeer ontspannen sfeer.
                      Tot de volgende keer.

[hide]het was bijzonder aangenaam kletsen. weer wat nieuwe mensen ontmoet. forumleden uit kortrijk afgezakt tot in paal :respect2:
                        als Sensa dacht dat hij de pechvogel was omdat z’n italianstallions niet van stal wilden gaan … hopelijk vallen de kosten een beetje mee Vonheist :think:

een paar snelsluiterbestandjes staan HIER om de afwezigen gelegenheid te geven om even mee na te genieten (thx Zuff-911)

TIP! er is nog een najaarsmeeting geprogrammeerd op 14/nov in Scherpenheuvel

nogmaals bedankt aan alle aanwezigen en in het bijzonder Rollie voor het organiseren :salut:
                        ne mens heeft buiten een zjat kaffe en een parking echt ni veul nodig om zich te amuseren op een koude zondagvoormiddag in het najaar 😎 [/hide]

mozaiekboxstoberfest.jpg

Ik vond het een supergeslaagde bijeenkomst. Gezellig gebabbeld met toffe en interessante mensen !
                          Bedankt voor deze voormiddag, al was die houtblok op de autosnelweg er mss teveel aan 😥
                          (wie heeft hem daar gelegd :what: )

Heb het dus niet gehaald vandaag. Zal voor een volgende zijn…
                            Zag er in ieder geval ne leuke uit!
                            🙁

teasertjes

DSC04939.JPG

DSC04940.jpg

Waar blijven de eerste foto’s? :think:

Ik ga ook afkomen.
                                  Ben daar lang lang geleden nog enkele keren geweest met mijn vader en grootvader om te vissen.
                                  Benieuwd hoe het er nu 30 jaar later uitziet.

wrijf het er nog eens in
                                    smiley-146094_640.png

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 98)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.