Boxstoberfest 25 oktober 2015

Home Forum Porsche Uitstappen Boxstoberfest 25 oktober 2015

• Maker
    Discussie
  • Rollie organiseert z’n tweede cars&coffee op 25 okt 2015 onder de zeer toepasselijke naam BOXSTOBERFEST

Anders dan wat de naam doet vermoeden is het een gewone all-type porsche meeting. Een gewone bijeenkomst dus maar wel een bijzondere locatie. Nu de interclub golfcompetitie ten einde is, zijn we te gast op de Millenieum Golfclub, Donckstraat 30, 3583 Paal-Beringen.
    De koffie staat er voor ons klaar vanaf 10u00 en zij die de gesprekken zo boeiend vinden dat ze er na een paar uren honger van krijgen, die kunnen tegen het middaguur de chef aan het werk zetten in z’n keuken.
    Als je plannen hebt om langs te komen, klik dan op “gaat” op de eventpagina. Zo weet de organisatie voor hoeveel personen ze koffie aan de parking moet voorzien.

boxstoberfest.png

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 98)
    • ben net terug van een nachtje arbeid. nog FF een paar uurkes slapen en om 10u00 present in Paal :up:

XXX

OK, ben net terug van een etentje, met de nodige vino… en ik ben morgen op appel !!!
        Gene zever, batterij, voetbal van de zoon, turbo is niet warm, camionette start niet… we zijn er gewoon !!!
        Rollie& deepee steken hunne nek uit om dit te organiseren dus, be there !

jeps, ik kom ook, vlakbij 😉

zeker en vast niet vergeten, dat het uur moet verzet worden é mannen dus 3 wordt 2u 😆

Ik denk dat mijn papa de moed gevonden heeft om meer dan anderhalf uur te bollen want hij heeft mij juist nog aan de druppellader gelegd én hij heeft mijn wieltjes opgeblonken. Ik denk nu wel écht dat ik morgen mijn vriendjes zal zien !

Als ik morgenvroeg de moed vind om 114km (enkel) te bollen, kom ik ook es langs 🙄

VONHEIST
                  leuk tot morgen
                  :drink:

Ik ga moeten passen

Moet met nen ‘echte’ porsche een TACB rit rijden :driver:

‘k Ben hier aan het twijfelen of ik ‘eens langskom’ met de turbo… :think:

De golf is idd vlakbij, ik laat je morgen iets weten! Bedankt alvast!! :up:

Sensa jouw huis woont daar toch in de buurt van de milleiniumgolf? mocht de 964 morgen niet starten, stuur dan een SMS dan kom ik langs met startkabels 💡

Heb vanavond een feestje.
                            Als ik me kan inhouden en op tijd uit bed geraak, dan kom ik met mijn rode gevaar ook af.
                            Kansen zijn 50/50. :drink:

Uurtje laden en kijken of er leven in komt. Als hij gestart geraakt, snel toertje gaan doen. Hoe lang heeft hij stilgestaan?

Jongens, geniet ervan, morgen. Ik moet helaas passen omdat de 944 nog niet geleverd is, onderandere. Ik krijg geen 3 personen op legale manier in de Boxster gepropt! :bounce:

:bounce: platte batterij…batterijlader gekocht… ik ken er nougabollen van maar er kwam een indictie van 0,9 V en 2A…

Ik hoop dat het gewoon een lege batterij is en dat de lader doet wat die moeten doen :bounce:

XXX

Om 8u, tijd genoeg om die daar af te zetten en even af te komen 😈

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 98)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.