Boxstoberfest 25 oktober 2015

Home Forum Porsche Uitstappen Boxstoberfest 25 oktober 2015

• Dit onderwerp bevat 98 reacties, 27 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door XXX.
  • Maker
    Discussie

• deepee
    Deelnemer

Rollie organiseert z’n tweede cars&coffee op 25 okt 2015 onder de zeer toepasselijke naam BOXSTOBERFEST

Anders dan wat de naam doet vermoeden is het een gewone all-type porsche meeting. Een gewone bijeenkomst dus maar wel een bijzondere locatie. Nu de interclub golfcompetitie ten einde is, zijn we te gast op de Millenieum Golfclub, Donckstraat 30, 3583 Paal-Beringen.
      De koffie staat er voor ons klaar vanaf 10u00 en zij die de gesprekken zo boeiend vinden dat ze er na een paar uren honger van krijgen, die kunnen tegen het middaguur de chef aan het werk zetten in z’n keuken.
      Als je plannen hebt om langs te komen, klik dan op “gaat” op de eventpagina. Zo weet de organisatie voor hoeveel personen ze koffie aan de parking moet voorzien.

boxstoberfest.png

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 98)
      • ben er bij zondag is toch voor elk type Porsche dacht ik
        :drink:

Helaas, onze agenda laat het niet toe 🙁

XXX

Ah Geert, ge begint ‘m al te kennen :mrgreen:

Poes, met de Cayenne, de Kenny komt ook toch niet met zijn camionette … :wtf:

Heel even off topic

@PDS
                : of is den turbo reeds verkocht …?

@PDS: hoe komt het, ze geven cabrio weer 😆

PDS

Ik kom af samen met ne maat !

Waarschijnlijk met de cayenne :loser:

[quote=”Drip” post=219246]Dat liedje van Rob de Nijs begint door mijn hoofd te spoken; zondag, zondag,…dan ben jij gans de dag weer bij me.[/quote]

dik merci om me jouw oorwurm door te geven PeterTarga :bounce:

09:00u aan het benzinestation op de E313 voorbij het rond punt van Wommelgem…

– Drip &Drup
                        – Pds
                        – Boxsterwalter & Madam
                        – Vankerchove

Mannekes, vergeet niet dat het uur verandert van zaterdag op zondag, hé! Je kan nog een uurtje langer aan de P zitten kuisen! 🙂
                          Heel heel misschien kom ik met mijn kids in de dd af. (Van de 944 helaas nog geen nieuws :bounce: )
                          Enjoy!

XXX

Dat liedje van Rob de Nijs begint door mijn hoofd te spoken; zondag, zondag,…dan ben jij gans de dag weer bij me :driver:

Nu nog afspreken met ‘de bende van ‘t stad’ om een treintje te vormen 😳
                            Ik veronderstel 09:00u aan het benzinestation op de E313 voorbij het rond punt van Wommelgem…

boxstoberfest2015.jpg

:applaus: , poetisch ook nog, kan alles die man!! :up:

:up: :happy:

ik ben achtien jaar oud en de laatste vijftien jaar van mijn leven heb ik bij Deepee doorgebracht.
                                    we hebben samen fantastische jaren gehad waarin we veel naar meetings geweest zijn in binnen- en buitenland.
                                    waarom ik dan persé naar Boxstoberfest wil? Heel simpel: hij gaat vreemd met een E-type, ne pastelgele nota bene, zo’n klein oud engels wijf en dat pik ik niet. Ik wil weer terug meer buiten komen!

toegegeven, ik ben ook al een beetje op leeftijd en niet meer al te fotogeniek, heb letterlijk wat deukjes opgelopen in het leven en ben wel eens gemarteld op een grootwarenhuisparking met passagiersdeuren en een trekhaak.

maar zeg nu zelf: uiteindelijk gaat het toch om het innerlijk en dat zit wel snor. op jaarbasis heb ik gemiddeld 8.000 km gereden en Deepee is geen oude coiffeur; dus hij rijdt niet als een gepensioneerde zeventig in vijfde vitesse. en pas op, ik mag zeker niet klagen over hoe mijn baasje me onderhoudt. zo kreeg ik onlangs nog een nieuwe ontluchter op m’n carterpan en zelfs extra custom roostertjes, die me passen als een nieuwe BH, om de blaadjes weg te houden uit de koelgaten in mijn bumper.

het resulaat is dat ik zo zuinig ben dat hij hem er slechts eens in de 500 km in hoeft te steken en ja, dit gaat over tanken. Ik slurp dus gemiddeld minder dan 9 liter benzine op 100 km asfalt, niet slecht hè voor een 2,5L liggende zescylinder die met plezier z’n 200 paardjes loslaat.
                                    begin 2014 ben ik wat afgevallen omdat ik lichtgewicht OZ allegerita schoentjes heb gekregen en ik verwacht de komende weken ook nog winterzolen te krijgen.
                                    wss omdat Deepee zich toch een beetje schuldig voelde over die engelse hoer ( sorry voor ‘t taalgebruik) heeft hij me gisteren weer m’n zeintop winterjas aangegeven zodat ik meer kans maak op wat aandacht op het boxstoberfest.

wat ik zoek? Andere porsches, ik zie graag oudere porsches en RS-en en targa’s en singers en turbo’s, dat mogen look-alikes zijn, die het fijn vinden om met mij in een deuk te liggen. Porsches bij wie de tank altijd halfvol is en nooit half leeg. wilt u mij leren kennen, schroom dan niet om ook te komen naar het Boxstoberfest op de Millenniumgolf in Paal.

ik verwacht jullie allemaal komende zondag 25 oktober wub-2-3.png dus overtuig jullie baasjes om zich HIER ook aan te melden.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 98)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.