Boxstoberfest 25 oktober 2015

Home Forum Porsche Uitstappen Boxstoberfest 25 oktober 2015

• Dit onderwerp bevat 98 reacties, 27 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door XXX.
  • Maker
    Discussie

• deepee
    Deelnemer

Rollie organiseert z’n tweede cars&coffee op 25 okt 2015 onder de zeer toepasselijke naam BOXSTOBERFEST

Anders dan wat de naam doet vermoeden is het een gewone all-type porsche meeting. Een gewone bijeenkomst dus maar wel een bijzondere locatie. Nu de interclub golfcompetitie ten einde is, zijn we te gast op de Millenieum Golfclub, Donckstraat 30, 3583 Paal-Beringen.
      De koffie staat er voor ons klaar vanaf 10u00 en zij die de gesprekken zo boeiend vinden dat ze er na een paar uren honger van krijgen, die kunnen tegen het middaguur de chef aan het werk zetten in z’n keuken.
      Als je plannen hebt om langs te komen, klik dan op “gaat” op de eventpagina. Zo weet de organisatie voor hoeveel personen ze koffie aan de parking moet voorzien.

boxstoberfest.png

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 98)
    • XXX

Dat gaat een treintje worden, nu Joebarreke nog meekrijgen… :coolness:

count me in 😆

Ga er zondag naar toe, zal het vragen,maar geen strepen trekken dan hè ! :driver:
            Tof dat jullie afkomen!

XXX

Met al die toffe foto’s, we mogen toch op ‘t gras parkeren :wtf:

XXX

Heb me aangemeld, moet lukken, neem PDS mee en hopelijk mogen er nog uit het Antwerpse buiten komen :think:

Heb mij afgemeld 😳 Trek mij tijdelijk terug in het “geborgene” :mrgreen:
                  Have fun!

ik ben wel heel benieuwd hoe onze locatie er nu bij ligt in volle herfsttooi ?
                    de geïnteresseerden kunnen zich nog steeds aanmelden op de PFB eventpagina

[hide][quote=”bccars” post=217315]…zolang er geen strooizout op de weg ligt blijf ik buitenkomen met de pink porsche …[/quote]

vrouwelijke piloot ?

Ok op deze Knop gedrukt 2 pers

Ik ga proberen langs te komen maar kan jammer genoeg nog niet bevestigen 🙁

topic eens terug naar voor halen!Oproep voor iedereen,maar vooral diegenen die regelmatig het forum frequenteren maar van wie we hun beauty nooit IRL te zien krijgen.En er zijn er nogal wat, zelfs in mijn nabije omgeving!
                            Zijn die aanwezig zullen zijn(of plannen hebben om af te komen): bevestig jullie deelname in evenementen,zodat ik een zicht heb op het aantal deelnemers,kwestie van afspraken te kunnen maken met de uitbater ivm catering.

Mark organiseer eens iets bij jou . :driver:
                              Dan kunnen we allen met de Porsche naar daar komen :driver: :driver:

Was maar een grapje 😳

Harley G,

‘Want tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren…

De rest van het gedicht van Willem Elschot is zeeer interessant om te lezen, maar dit uittreksel geeft de werkelijkheid weer van een paar forumleden!
                                  (het gedicht waarschijnlijk van een paar anderen en neen ik wil niet weten wie :mrgreen: )

Ik ken het gevoel Mark!

Mark, ik zie 3 opties:

1) je blijft hier op PFB meelezen en pijn lijden
                                    2) je blijft hier weg zodat je niet wat je mist
                                    3) je spring in het vliegtuig en maakt dat je in België bent!

Ik zou voor optie 3 kiezen…. :first: YOLO!

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 98)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.