Boxter 2.5

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! Boxter 2.5

• Maker
    Discussie
  • Ben sinds gisteren eigenaar vaan mijn eerste Porsche, namelijk een boxter 2.5 van 2000. Ik ben nu 2 de eigenaar van deze wagen en hij heeft slechts 38000 km op de teller. Volledige onderhoudshistoriek vanaf dag 1 tot nu bij een officiele Porsche dealer is er bij. Zijn er bepaalde belangrijke dingen die ik moet weten of doen aangezien ik nog geen ervaring heb met dit Merk. Alle tips zijn welkom!!
    Alvast bedankt

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • Welkom hier en proficiat met de nieuwe aanwinst!
      Ben zelf Boxster eigenaar en blij dat ik deze keuze heb gemaakt.
      Geniet er maar van en als je vragen hebt, shoot us !!

[quote=”Harley49″ post=132543]Das dieie gloeiende bal achter de wolken[/quote]
        :applaus: 😆

Das dieie gloeiende bal achter de wolken

[quote=”domenic” post=132518]nu de zon[/quote] Wat is dat? 🙁

:driver: welkom op forum. nu de zon en dak open

Bedankt voor de leuke reacties. Ben ondanks het slechte weer al vollop aan’t genieten van de wagen 😛

Welkom en heel veer forum plezier.
                  Goede keuze en heel veel plezier met je aankoop.
                  Veel veilige km’s

Van harte welkom op dit gezellige en informatieve forum . :applaus:
                    Als Boxster rijder kan ik je keuze alleen maar toejuichen . :up:

Het woord Boxster is een samenvoeging van delen van 2 woorden Boxer(motor) en Roadster . 😉

Aan de nummerplaat te zien was de auto eigendom van ‘t HVW. 😉 :music: 😀

Mooie wagen.

De betrouwbaarheid van een Porsche is inderdaad meer dan ok.
                        Dacht dat ze het hoogste % rijdende auto’s hebben van alle ooit
                        geproduceerde wagens.

Benvenuti hier.

ziet er een mooie *porsche uit. Proficiat en geniet er van.
                          Nu nog wat zon en dan :driver: :driver: :driver: :driver:
                          ciao,
                          Luc

Wat je moet weten? Rijden en genieten van die prachtige wagen verdorie 🙂

Welkom met je Boxster! 8)
                              Heb even de topictitel aangepast :salut:

Idd, zag het ook net dat is de ‘S’ vergeten was 😆
                                Mijn keuze voor een Boxster is gekomen omdat ik het al lang een hele mooie wagen vind en mij eens verder hierin verdiept heb en bleek dat het voor mij toch wel een zeer betaalbare Porsche was. Qua betrouwbaarheid e.d. ben ik eigenlijk niet zo op de hoogte maar aangezien de zeer lage km stand kon ik hem niet laten staan. Ik veronderstel dan ook dat de Duitse klasse van Porsche toch ook wel werd doorgetrokken naar de Boxster. Dat hoop ik althans! De reden waarom ik mij hier heb ingeschreven is vooral om de ervaringen van andere eigenaars te lezen. Zoals ik al zei is het mijn eerste Porsche en zou het wel leuk vinden om belangrijke tips van ervaren Porsche rijders te mogen krijgen.

Grtjs

Proficiat met de aanwinst, have fun :driver:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.