boxter mark986

• Maker
    Discussie

• rsrbeetle
    Deelnemer

Heeft er iemand foto’s van mark zijn boxter?
      ik heb hem niet meer gezien sinds het begin van de verbouwingen!
      Kheb hem al lang niet meer gehoord ook… komt hij hier nog op het forum?

vg

Bert

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
      • Mooi en fris wassen zo te zien 🙂

Mooi mooi mooi

Anoniem

is idd die van caractere met geïntegreerd carbonlipje

is als ik me niet vergis een caractere achterbumper…

mark heb je soms nog close ups van de achterbumper? want dit lijkt me ook niet meer de originele… 🙂 )

Anoniem

doe maar Knoet

Anoniem

de speakerpanelen in de deuren nog effe overtrokken. Ziet er ook weeral goed uit.
                          nu nog achter de spoorverbreder erop, staat ie weeral wat voller daar. De uitlaatcollector er de nwe softtop erop.

dan de sluiting van softtop terug laten nakijken. Als ik over hobbelig wegdek rij, dan geeft ie soms slecht contact waarbij de beide ruiten tot de helft opengaan…. 🙄 , dus mss volgende week mijn hardtop es gaan halen bij luc. Die zal daar ook wel in zijne weg staan.

dan zelf nog iets ineensteken voor wat meer subgedeelte.

en zo blijven we wat bezig hé 🙂 )

als het ok is voor mark wil ik ze gerust hier neerzetten hoor…

Posten verdomme 😈 😉

ik heb van mark net een heel aantal foto’s via mail ontvangen…. ziet er echt prachtig uit !! 8)

Meer foto’s Mark .
                                  Ook ik ben benieuwd na die lange tijd wachten op je wagen

Leuk effect in die foto Mark!

rsrbeetle, ‘t is trouwens de boxSter 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.