brandstof-drukpomp

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 924 brandstof-drukpomp

• Maker
    Discussie

• Willie
    Deelnemer

Weet iemand of er een namaak-pomp bestaat in de handel want de originele is vrij duur. Misschien zijn er wel andere types die er op passen of is de pomp reviseeerbaar. Wie heeft er ervaring mee? De bedoeling is om een vrij geruisloze pomp te bekomen want de mijne maakt een hels lawaai.
      Willie

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
      • Thanks jongens,
        dit is al heel wat waardevolle informatie! ik informeer binnenkort naar zo’n Omega-pomp.
        Als er nog ideeën zijn, laat maar komen.

idd maar de druk moest hoog genoeg zijn om de juiste hoeveelheid benzine naar voor te krijgen, zei de persoon in kwestie toen tegen me.
          Hij had ook al een pomp van een andere wagen geprobeerd maar die gaf te weinig…

ik kan niet in detail gaan daarover want zelf ken ik er te weinig van.

Maar Dave, wordt de druk niet geregeld vanaf die benzine verdeler vooraan? de pomp moet toch gewoon pompen om de brandstof van voor te krijgen?

idd bij mijn 924 heeft een handige harry destijds een omega pomp gestoken, één van de weinige pompen die genoeg druk leverde voor de 924…

Een brandstofpomp van een omega A 3000 moet werken en is goedkoper.

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.