brochure met productieaantallen en historiek per model

Home Forum Porsche Links brochure met productieaantallen en historiek per model

• Maker
    Discussie
  • handige (Duitstalige) brochure met historisch overzicht van alle modellen met wat extra info zoals productieaantallen en -jaren, motoren, … accessoires

brochurePall.jpg

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Leuke brochure! Thanks

ken

thanks Deepee for sharing, is steeds interessant om te weten!!

amaai PDS als je nu de prijzen van een 964 zit staan met die km stand…
        bedankt voor de prijslijst van 2010

PDS

Ik heb ook steeds van alle auto’s die ik ooit nieuw kocht de boekjes, prijslijst en facturen bijgehouden.
          We grappig te zien dat ik voor mijn 20ste verjaardag (16-01-2006) een 964 van 1992 heb gekocht met 75000km, turbovelgen en cupspiegels voor 18000 euro

IMG_2734.JPG

IMG_2735.JPG

Attachments:
          • IMG_2733-2.JPG

mss wel handig ja, alleen jammer dat we niks kunnen posten in de hoofdrubriek “naslagwerken”
            ik heb hier bijv. in print ook nog een prijslijst liggen van de 993 anno 1994 (in DeutschMark)

PDS

Mocht het iemand interesseren, ik heb hier nog een prijslijst van Porsche liggen van 2010.
              Ik kan het altijd eens on-line zetten …..

Hi Herman,
                bij mijn OPC kreeg ik inderdaad de meest volledige, inclusief alle M codes van bij Porsche exclusive. Die M codes heb ik nergens op het web kunnen vinden, alleen dus bij de OPC.

Probeer hier je geluk eens :

https://www.stuttcars.com/technical/vin-decoder/
                http://www.vindecoderz.com/EN/Porsche

Nog straffer vond ik eigenlijk dat ze hier bij de OPC in Belgie tot in detail kon zien wat er aan mijn 964 gedaan was bij de volledige revisie (wel uitgevoerd in een officiele Porsche werkplaats) die ze in Italie in juni jl gedaan hebben.

Dus vraag daar ook eens naar moest je bij een OPC binnengaan.

ja, maar vraag is of ze dat ook willen doen … zal iig niet gratis zijn vermoed ik.

mss beter gewoon een mail doen naar Marc Noack, Technische Marktbetreuung – Porsche Classic
                  E-Mail: marc.noack@porsche.de

Tof Deepee :applaus:
                    Vraagje voor de alleskenner : kan een OPC of een of andere website op basis van voertuignummer lijst uitprinten met alle oorspronkelijke karakteristieken – opties ?

Toont nogmaals aan hoe relatief zeldzaam een 968 is :popcorn:

+1 :up:

Merci deepee

XXX

Leuk om lezen deepee :up:

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.