Brown Sugar

• Maker
    Discussie
  • Nieuw dakje laten maken in Porsche Mahogany Brown.

You love it or you hate it, but the most important is that I love it!

2320-kopie.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • [quote=”peter vdl” post=251848]Hallo,
      Wat kost dat mooi dakje en waar laat je dit maken??
      [/quote]

AUTOBEKLEDING MARTENS-LOOCKX
      Heusden-Zolder

Prijs is afhankelijk van de staat van uw dakje en de gevraagde stof. Mijn dak was aan de binnenkant nog zeer goed maar ik heb wel een duurder kleurtje Sonnenlandstof gekozen en heb 450 euro betaald.
      Het is goedkoper als je de originele zwarte bekleding neemt of de zwarte Sonnenland stof.

Moest ik een Targa hebben :think: M.a.w. IK BEN FAN :respect2:

Heel mooi !

Hallo,
            Wat kost dat mooi dakje en waar laat je dit maken??
            Ik vind ook dat het dakje zeer strak ligt op jou wagen doe je die afstelling zelf?
            Groeten Peter

Nog niet gezien in dat kleur …mooi mooi mooi !!

Nice! :up:

Wim

Ziet er goed uit. :up:

XXX

Dat staat echt knap :respect2:

[quote=”Harley G” post=251767]Proper! Is de drang naar een doorzichtig dakje hiermee volledig verdwenen?[/quote]

Neen, daar ben ik nog steeds mee bezig. Ik ben soms meer een denktank dan een uitvoerder.
                      Constructie van dat dak is klaar, er moet enkel nog glas (Lexan) inkomen maar ik zie nog enkele probleempjes, dus nog effe nadenken. 😎

fifty shades of brown is sexy too, I’ld take a few tones darker.

Proper! Is de drang naar een doorzichtig dakje hiermee volledig verdwenen?

Wauw, wat is dat mooi.
                            Het kan niet anders of dit lekkere nieuwe topje zal jullie relatie naar nieuwe hoogten tillen …
                            Opnieuw die vlinders in de buik telkens ze je onder ogen komt…terug zoals in de ontstuimige begindagen toen je elkaar pas kende.
                            Het is waar wat er gezegd wordt, met de juiste lingerie maak je haar zelfs nog sexy-er dan wanneer ze topless voor je staat.
                            Deze Brown beauty zal het je moeilijk maken maar please try to behave in public bladerunner….

Vind het zeer geslaagd! :up:

Geen inox targabeugel? :engeltje:

Nice!!!! :up: :up: :up:

hey Luc
                                  ziet er mooi uit super
                                  goed gedaan !!
                                  :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.