Bruine boxster

• Maker
    Discussie

• rjf

Heeft iemand ze al in het echt gezien ? Wist niet dat het bestond maar ziet er eigenlijk nog vet uit. Jammer dat ie niet in het budget past :mrgreen:

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
      • heb onlangs een 997 gezien in het bruin en dat was wel mooi.

Had het eigenlijk over m’n bruine 924, en die staat nog in z’n originele lak … 😉 Wat die 911 “van Wim” betreft, das inderdaad een kleurtje om verliefd op te worden. Heb hem al in levende lijven mogen aanschouwen.

rjf

[quote=”BC911″:2zps9spb]Mooi zo’n bruin hé 😀 -> -> ->[/quote]

Netjes ! Als ik zo vrij mag zijn, wat heeft ie gekost aan herspuiten ?

Mooi zo’n bruin hé 😀 -> -> ->

zzelf dacht ik eerder aan kleurtjes zoals carrara white, guards red, aqua blue metallic, porsche racing green metallic of nordis gold metallic als meer spannende, originele en sportieve kleuren voor de boxster, en qua interieur zwart of rood leder.

maar over kleuren en smaken …

mvg

Idem hier .
                  Beter (en exclusiever) als zwart / zwart imho

is yoch ook wel een beetje een luxe sportauto he
                    ikzelf vindt het zeer geslaagd
                    van mij mag ie zo in de garage

bij de boxster heet de kleur macademia brown, heb het zelf live mogen aanschouwen toen ik de mijne ben gaan bestellen bij rs motors in ingelmunster, ook in combinatie met het beige lederen interieur. Zelf vind ik de kleurwombinatie iets meer voor luxe-auto’s ipv voor een sportauto.

mvg

Zeer mooi

Wim

Mooie kleur expresso braun, en nee is niet verkeerd geschreven. 😉
                          Hebben deze maand er ook een in deze kleur gespoten.

Trouwens een van de zeer goede Porsche centrums waar hij te koop staat.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.