Brulpijp ! Uitlaateindstuk voor Porsche 964

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Brulpijp ! Uitlaateindstuk voor Porsche 964

• Maker
    Discussie

• 911_NL
    Deelnemer

Net RVS eindstuk voor een Porsche 964, wat een nog dieper geluid geeft aan het toch al zooi mooie geluid van een 964.

IMG_4766.JPG

Vr.Pr. € 75,-

Excl. verzenden

Inruil/omruil origineel 964 eindstuk bespreekbaar.

IMG_4767.jpg

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
      • 100 mm rond uitwending – en bij de opening aan de achterzijde 87 mm rond :salut:

Diameter?

[quote=”de zwarte pijl” post=122131][quote=”Funny” post=122116]Zwarte pijl is dit niets voor jou ?
            Toen ik je wagen vandaag zag vond ik dit wil passen op jouw 964 ![/quote]

vind de originele mooier,als hij van bij Carnewal komt zal de 964 wel genoeg brullen[/quote]

Voor de 964 staat een prachtige ophanging in de “sale”. Erg goed geprijsd !

Zwarte Pijl daar twijfel ik niet aan . 😉

[quote=”Funny” post=122116]Zwarte pijl is dit niets voor jou ?
                Toen ik je wagen vandaag zag vond ik dit wil passen op jouw 964 ![/quote]

vind de originele mooier,als hij van bij Carnewal komt zal de 964 wel genoeg brullen

Zwarte pijl is dit niets voor jou ?
                  Toen ik je wagen vandaag zag vond ik dit wil passen op jouw 964 !

Brulpijp :applaus: taal kan soms leuk zijn. Doet me denken aan de brommers met een “vliegstuur”. Of in sommige streken noemen ze een racemoto een “buikschuiver”….. :happy:

Ter verduidelijking – dit is alleen een eindstuk, wat dus op de eind-demper komt.

Zeker niet zo luid als een cup-pipe met G-bocht .. maar wel luider dan een standaard eindstuk.

Het geluid is dan ook zeker niet de reden dat ik dit eindstuk verkoop ❗

Bij mij ligt er zo’n cup uitlaat onder. Heb ook een keertje een paar maanden gereden met een cup bocht ervoor (nauwelijks kleppen geloof ik). Komt niet door de apk btw, maar wel leuk. Hahaha, zoals je vroeger op een brommertje reed. Plietie in de buurt, van je gas af, en afterburner vlammen uit die uitlaat. Hahaha, is mooi, de buurt was er minder blij mee, hahaha, maar Cabrio had je echt oordoppen nodig. Uurtje rijden, 3 uurtje oorsuisen, niet chique maar wel gelachen! Leuk om een keertje mee te maken. :mrgreen:

Wat sound betreft liever de “brul-pijp” … maar voor de looks, inderdaad :coolness:

Gelukkig verschillen smaken … 😉

Geef mij ook maar het origineel ! :up:

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.