Bruno RS

Home Forum Zeverhoekje Bruno RS

• Maker
    Discussie
  • Door omstandigheden ben ik hier een poos weggebleven
    Het is de bedoeling om weer meer op het forum te komen
    Door de VAA heb ik mijn kop laten zot maken en enkele domme stoten uitgestoken en daardoor een jaar verkloot
    Hopelijk ben ik hier nog welkom 😳

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
    • ik denk dat Bruno een gevoel beschrijft dat wel meerderen van ons overkomen is na die paniekberichten over de VAA, en wie weet hoeveel er nog meer in zijn situatie zitten die niet meer teruggekomen zijn, en we een beetje ‘kwijtgeraakt’ zijn. Want ik denk dat er wel nog zijn die ondertussen de Porsche of andere gelijkaardige zaken noodgedwongen weggedaan hebben, en het nadien nog moeilijk over het hart kunnen krijgen om op een dergelijk forum te blijven, niet iedereen kan dit even goed ‘plaatsen’ of verwerken. ik kan me best inleven in het feit dat voor sommigen het bezoek aan een dergelijk forum dan soms een beetje kan aanvoelen als het openrijten van een wonde… Voor sommige kan de vermijding dan misschien te verkiezen zijn boven de confrontatie…
      Anyway, blij je terug te zien Bruno…

Welkom terug !

Kop zot laten maken door de jaloezietaks? Ik had het ook bijna zitten. Bij mij is het gegaan in de volgende fasen:
        1. Weg met de Porsche (toen nog Cayman S)
        2. Houden die Cayman en privé overnemen
        3. Houden die Cayman als bedrijfswagen
        4. Kopen die Carrera privé en verhuren aan de zaak
        5. Kopen die (occasie) Carrera toch als bedrijfswagen.

Ik heb dus uiteindelijk foert gezegd aan het criminele VAA (mijn boekhouder moet maar wat kunstjes uithalen) onder het motto: ‘we zullen wel zien’ en ‘ge leeft maar éne keer’ !

X

Iedereen doet wel es zotte dingen 😆 :engeltje: , maar zot zijn doet geen zeer he 😀

Waarom zou je niet meer welkom zijn Bruno .
            Je hebt idd je kop laten zotmaken 😈
            Welcome back mate en dat we weer samen leuke en gezellige ritjes en bijeenkomsten mogen maken .

Welkom terug :applaus:

[quote=”SidewindR” post=111707]Dirk?? :driver: ;)[/quote]

Dirk was daar zondag ook, hij stelde me voor om het nog eens over te doen. Enkel Porsche dacht ik, de vorige keer met het autoforum was er wat over 😳

Aha de Bruno is back :relaxman: :relaxman: :relaxman:

Knappe foto ❗

[quote=”SidewindR” post=111702]Bruno, hoe bevalt de Megane RS je?

Naar’t schijnt toch ook wel héél leuk speelgoed :lekker:

Fototjes/filmpjes ook altijd welkom hè ;)[/quote]

Een zeer leuk speelgoed en het is een hooliganbak
                        De auto is op de limiet redelijk tailhappy maar de auto heeft zeer veel grip op de vooras
                        Het sperdifferentieel is een pluspunt en voor zijn prijs is dit een superkoop
                        foto’s volgen later

Dirk?? :driver: 😉

Ik zou ook wel eens willen kennis maken met een Megane Rs 😉
                            Binnenkort nog eens een polderritje aankondigen zeker 😉

PT

Welkom terug !!

Bruno, hoe bevalt de Megane RS je?

Naar’t schijnt toch ook wel héél leuk speelgoed :lekker:

Fototjes/filmpjes ook altijd welkom hè 😉

[quote=”patrickvb” post=111677]Een Porsche ZONDER platen.
                                  Dat is pas genieten!
                                  :shock:[/quote]

Porsche op semi slicks in dit weer met modder dat is niet genieten en zeer duur
                                  Het is te zot om met de wagen in te schrijven voor de 5a6 dagen dat je rijdt in de winter

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.