Bruno RS

Home Forum Zeverhoekje Bruno RS

• Maker
    Discussie
  • Door omstandigheden ben ik hier een poos weggebleven
    Het is de bedoeling om weer meer op het forum te komen
    Door de VAA heb ik mijn kop laten zot maken en enkele domme stoten uitgestoken en daardoor een jaar verkloot
    Hopelijk ben ik hier nog welkom 😳

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
    • Een Porsche ZONDER platen.
      Dat is pas genieten!
      😯

Merci mannen
        ik heb de porsche nog maar nu ook een Renault Megane RS om mee te rijden als de Porsche zonder platen staat

Bruno ,je bent meer dan welkom . :applaus:
          Velen hebben je posts en toelichtingen gemist .
          We zullen er eens voor zorgen dat je hoofd op hol slaat van Porsche info . 😉

YES!

Welkom terug Bruno!! :first:

[quote=”Bruno RS” post=111598]Door omstandigheden ben ik hier een poos weggebleven
              Het is de bedoeling om weer meer op het forum te komen
              Door de VAA heb ik mijn kop laten zot maken en enkele domme stoten uitgestoken en daardoor een jaar verkloot
              Hopelijk ben ik hier nog welkom :oops:[/quote]

“domme stoten uitgestoken”????……en ge doet er hier nu terug eentje :wtf:

Bruno for President :relaxman:

Welcome back GT3RS

Welcome back :relaxman: :relaxman:
                  Zat al een tijdje met de vraag waar is die BrunoRS gebleven.

Der Bruno ist zuruck :drink: :relaxman:

Welcome back Bruno ! :first:

Eindelijk, hij is terug :first:

Fijn dat je terug bent Bruno :first:
                          En je bent niet alleen, ook hier een hele hoop stommiteiten gedaan… maar de details vertel ik je binnenkort wel eens bij een pint ! :drink:

Welcome back, ook al weet ik niet van uw vorig leven hier :sarcastisch

Ah, de Bruno.

Bruno die zich zot laat maken… kan niet !!!

Welkom terug, en hier heb je werkelijk voordelen van “alle” aard.

Wij hier zijn nog altijd sleutelend, herinner ons laatste bezoekje.

:applaus: 😈 :applaus:

Wim

Welkom terug Bruno, en uw koppeke niet meer op hol laten slaan hè. 😉

Altijd naar uw eigen geweten luisteren, dat is meestal het beste. 💡

Vanzelfsprekend! Je hebt jouw GT3RS toch nog? 😕

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.