Buizen verwarming onder dashboard 911 SC ’79

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Buizen verwarming onder dashboard 911 SC ’79

• Maker
    Discussie
  • Bij men Porsche 911 SC ’79 zijn de buizen van de verwarming die zich bevinden aan de bestuurder en passagier kant onder het dashboard aan vervanging toe. Kan iemand me vertellen welke de juiste product nummer is hiervan?

Ik heb het volgende nummer gekregen bij JOMA parts ‘914.572.123.10’ maar wou nog eens dubbel checken of dit wel correct is. Wanneer ik dit op google op zoek dan lijkt het alsof deze kleiner zijn dan diegene die ik nodig heb.

Heb gisteren de diameter nagemeten en deze was 6cm.

mvg,
    Daan

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Heb ze gevonden in de legerstock en ook bij Brezan lubbeek

Anoniem

Je kan de slangen ook kopen in bedrijven die machine onderdelen verkopen.
        Ikzelf haal zoiets altijd bij OKE-AUTO hier in Geel.

deze slang van bruin karton van 6 cm diameter is ook te koop bij de caravandealers word daar ook gebruikt voor de verwarming

bij mij waren die ook volledig gaar, heb deze vervangen door van die aluminium flexibel buis die je kan gebruiken voor de dampkap, heb bij de doehetzelver niets beters gevonden, misschien iemand die beter materiaal heeft

Ik zou die kachelslang niet bij Porsche op nummer kopen – dan betaal je MI de hoofdprijs.
              Zulke slangen zijn gewoon per strekkende meter te koop – en nu je de diameter weet, hoef je alleen nog maar de lengte op te meten 😉

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.