bumper zonder accordeon?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 bumper zonder accordeon?

• Maker
    Discussie
  • Hey,

Wie weet door wie deze bumpers gemaakt worden? Of zijn deze zelf aangepast?

Staat op marktplaats.nl : Advertentienr.:3282395313 (sorry, maar afbeeldingen zijn niet te kopieëren)

Deze staan hier op 964(ombouw?), maar ben zeker dat die ook voor 3.2, sc, enz kunnen gebruikt worden. En bestaan deze ook voor vooraan?

Het beste!

Dieter

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
    • Dat is inderdaad een standaard “na 1973” bumper. alleen de klepjes, of plaatjes zo je wil, die tussen de wielkast en de harmonicarubber zitten zijn verlengd om de afstand van de harmonica te overbruggen, ik vind het best wel mooi staan, bovendien kan je die ook op die manier maken voor de voorbumper.

Meer dan waarschijnlijk is dit een polyester stuk dat op mal van een origineel plaatje gemaakt is.. iemand die een beetje handig is met polyester heeft dit op een dagje klaar…

ik heb ze wel nog nergens te koop weten liggen maar zal eens informeren…

Volgens de foto’s die ik zie gaat het hier over “harmonicabumpers” waarvan men de rubbers heeft weggewerkt. De lichten zijn van een 964, maar die kun je in de oude ook plaatsen, mits aanpassingen.

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.