Burgemeester van Damme & partner dood!

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Burgemeester van Damme & partner dood!

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • S2

RIP!

R.I.P. en veel sterkte voor de nabestaande.

Wim

Niet weer zo’n leuk bericht. 😥

Sterkte aan alle familieleden, vrienden en kennissen.

sterkte aan de nabestaanden

Heb een vriend verloren.

Sterkte aan familie en vrienden.

sterkte aan de familie en idd. ik veroorzaak ook dikwijls file omdat ik te traag rij met m’n *porsche

[quote=”FCBloveschampagne” post=167391]Bij ons in Damme is iedereen hier geschokt, hij was een zeer populair figuur.
                    Maar telkens als een ongeval gebeurt met een Porsche moeten ze dit extra vermelden pfff. Dirk was iemand die steeds heel traag over de Damse wegen reed, dus daar zal de oorzaak niet liggen, vermoedelijk is hij onwel geworden, maar voor hem maakt het niet veel meer uit.
                    Het was een boxster 986 in grijs. Hoeveel kritiek hij kreeg dat hij met deze porsche reed, niet te doen. Sterkte aan de familie[/quote]

Idd zeer tragisch ongeval.
                    ik ken Dirk hij was een zeer aangename persoon en volksmens.
                    Kwam je hem tegen in zijn Porsche was dit altijd minder dan aan de max. toegelaten snelheid .
                    Het is niet omdat je met een P rijdt dat je altijd moet scheuren op de baan ( heb enkele reactie gelezen op het HLN forum P. = overdreven snelheid)

Veel sterkte aan de Familie

mijn gedachten gaan naar iedereen die hen zal moeten missen en ik wens hen sterkte in de moeilijke tijden die hen wachten.

Bij ons in Damme is iedereen hier geschokt, hij was een zeer populair figuur.
                        Maar telkens als een ongeval gebeurt met een Porsche moeten ze dit extra vermelden pfff. Dirk was iemand die steeds heel traag over de Damse wegen reed, dus daar zal de oorzaak niet liggen, vermoedelijk is hij onwel geworden, maar voor hem maakt het niet veel meer uit.
                        Het was een boxster 986 in grijs. Hoeveel kritiek hij kreeg dat hij met deze porsche reed, niet te doen. Sterkte aan de familie

Triest hoor. Sterkte voor de nabestaanden

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.