- Dit onderwerp bevat 56 reacties, 42 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 11 maanden geleden door .
-
Discussie
-
15 december 2013 om 22:25
De opvolger is gevonden en gekocht :first:
Ik zocht achter een Euro manuele 964 C2; zonder airco, zonder achter wisser, zonder open dak, een donker kleur, bleek interieur, volledige historiek en liefst met minder dan 180000km.
Ik vond en kocht deze in the UK :lekker:
159000km, Originele Duitse wagen, volledig onderhoudsboek en dealer onderhouden. Marine blauw met “sonderwunsch linnen/marine” volleder interieur.
Blok is 2jaar/13000km geleden door RPM TECHNIK volledig opnieuw opgebouwd van af de krukas met nieuw model Mahle cilinders, alles op maat uitgewogen en nieuwe koppen met titaan veren en schoteltjes etc.
Vorig jaar bak gereviseerd en RS vliegwiel en koppeling gemonteerd.
Recent nog 4 remmen gereviseerd en nieuwe schijven/blokken gemonteerd.
Dat er van dit alles een berg facturen zijn, de volledig historiek bekend is en dat de wagen gaat als een speer hebben mij overtuigd :lekker:
Op de planning staan een setje regelbare KW’s, 18″ 3-delige wieltjes en een nieuwe tapijt set ( heb ik intussen wel ervaring mee 😉 )
Later de lak naar 100 % brengen en een paar rubberkes vervangen.Enkele fotokes zijn welkom zeker…
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.