Caba

• Maker
    Discussie
  • Na een tijdje meelezen, toch besloten een account aan te maken en mij dus ook even voor te stellen. Mijn naam is bart, 28 jaar uit oost- Vlaanderen, Aalst.
    Voorlopig ben ik nog niet in het bezit van een Porsche maar wel bezeten erdoor en eigenlijk door wagens in het algemeen. Als verkoper van auto- onderdelen kan dit ook moeilijk anders….
    Ik hoop op dit forum nog veel info te lezen, tips te krijgen en vooral te genieten van de foto’s van deze prachtige bollides.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
    • Heb idd van de verkoper te horen gekregen dat deze verkocht. 🙁

Zoekertje al verwijderd ??? 👿

Zoekertje = verwijderd :think:

Idd ne ajoin… Carnavalist was ik maar met de geboorte van mijn dochter heb ik dit achterwege gelaten.

Ela ne ajoin – carnavalist?
                Hier nen atomeneir !
                Welgekomen !
                Den james

Welkom Bart op dit forum.
                  Je zult veel te horen en te lezen krijgen.
                  Veel leesplezier en hopelijk zien we snel in een mooie P

S2

Welkom Bart!

F

Ik ben trouwens Filip maar dat durven ze ook wel eens met een P schrijven hé :drink:

Oei Peter, diene cursus zie je precies ni goe zitten 👿
                        En dan nog ne Zaterdag erbij ❗
                        Ni te veel van aantrekken man, het gaat toch regenen vanaf Vrijdag, geen targa weer 😉

XXX

Sorry hé, ben nogal gestressed, morgen weg voor drie dagen cursus… :puke: en dat begint niet met een P !

XXX

Héla, alles wat met een P begint is goed! ruzie
                            Porsche, Patrick, Peter, poe??en,… :drink:

Welkom Bart . :applaus:

PB

Lol! Jij bent ook nen Bart zeker? Of ne Patrick? :sarcastisch :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.