cabrio

• Maker
    Discussie
  • gisteren mijn cabrio bij de spuiter afgehaald,wat blijkt nu cabrio dak kan niet meer gesloten worden,en de spoiler op het motordeksel gaat ook niet meer naar beneden zou dit aan een zekering kunnen liggen?iemand ervaring hiermee?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 56)
    • nog een vraagje ,ik zou graag nieuwe bodembekleding in de cabrio plaatsen waar kan men deze aan een fatsoenlijke preis bestellen!tevens een nieuwe kap ,daar ken ik de preis reeds van 1550 euro all in.GR JB

[quote=”Funny” post=105645]Waarom vind ik nooit iets in een schuur 😥 😥 .
        Jb :applaus:[/quote]

Omdat anderen je steeds voor zijn misschien, zelfs al heb je een GT3 😉

Waarom vind ik nooit iets in een schuur 😥 😥 .
          Jb :applaus:

Mark;de Boxster is 2.5 cm verlaagd met veren en andere schokdempers.wat de demping betreft is wel iets harder maar nog te doen gr jb

Wim

Mooie vondst 8)

En moet je inderdaad niet laten staan, maar zorgen dat die weer op de weg komt.

Is je boxster met veren of schroefophanging verlaagd?
                Is het ni te hard of te bouncy?

DSC04407.JPG
                  gevonden in een oude schuur ,nen orginele GOLF GTI BJ 1983 die kon ik echt niet laten staan;

Volgende week nog een beetje werken aan de cabrio,witte pinkers vooraan plaatsen.

We zullen wel zien volgend jaar in Juli;ikzelf ga met mijn wagens nooit naar de keuring ik laat dat uitvoeren door VB in Retie maar ik vind hem wel mooi zoals hij nu is.

PB

Bij mijn laatste keuring praatje gemaakt met de mannen van het keuringsstation Antwerpen Noorderlaan, die vertelde me dat ze niet keken naar vaste verlaging van maximaal 30MM. :respect2:

Maar ik heb het even opgezocht, en zoals je al zei mag het normaal gezien idd niet. :mrgreen:

DSC02265.JPG

De Boxster van mijn vrouw is 3 cm verlaagd,en nog nooit een opmerking gehad;we zien wel is nu juist gekeurd en binnen 1jaar sowat.

Neen , is het niet .
                            Elke verlaging (zelfs 1cm) moet aangegeven worden en door hun getest en gehomoleerd worden .
                            Verlagen moet met GOCA papieren van de verenfabrikant en plaatsingsattest van de garage .
                            Er mag NIKS meer zelf geplaatst worden ook veren/dempers uit het buitenland (met wel TUV papieren maar geen GOCA papieren) zijn verboden tot het verkeer .

PB

Euh is het niet tot 3cm dat je zonder iets van papierwerk mag verlagen?

Zeer mooi .
                                Echter moet je nu een tuningkeuring laten doen daar je wagen verlaagd is .
                                en dan maar afwachten of ze haar wel of niet zullen doorlaten 🙁

Top :first:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 56)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.