cabrio 993 omgebouwd tot GT1

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Conversion Foto’s cabrio 993 omgebouwd tot GT1

• Maker
    Discussie
  • 993ombouwGT1.jpg

deze 993 cabrio werd professioneel omgebouwd tot een GT1 en staat nu te koop in Keulen.
    de pinkers vooraan vind ik niet passen, voor de rest thumbs up, heel mooi en goed nagebouwd.
    gewoon voor de LOL, probeer de verkoopprijs in te schatten voor je op de link klikt. de durvers onder ons mogen hun inschatting hieronder ook posten natuurlijk. ik zat er zelf meer dan de helft naast 😐

EDIT: zodra de advertentie inactief geworden is op mobile.de post ik er extra een print-screen van voor het PFB forumarchief.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Deze stond dit jaar op de Mecc in Maastricht .

J

[quote=”911_NL” post=142896]Die heben ‘n gebouwd op basis van een Porsche Boxster niet op basis van een 993 Cabrio :coolness:[/quote]

Waarom denk je dat?
        Niet volgens de advertentie…

‘ Basis-Fahrzeug ist ein Porsche 993 Cabrio, ‘

Knap gedaan, prijs is een beetje te….

Die heben ‘n gebouwd op basis van een Porsche Boxster niet op basis van een 993 Cabrio :coolness:

Ieder zijn smaak natuurlijk. Persoonlijk kan ik een GT1 wel waarderen qua looks, maar ik zie het nut en noodzaak van die bouwpakketten niet zo in.

der over, maar iedereen zijn smaak natuurlijk.

mijn gok voor ik op de link klik €150k

EDIT: ik zat er een Japanse middenklasse wagen naast 🙂

Denk dat deze dit jaar in Dinslaken stond …

PT

Heeft wel iets !! Spijtig dat er motorisch, (vermogen), weinig verandert is. Ik had op zijn minst zijn geblazen broertje verwacht !
                      Stel u even een sprintje voor tussen deze ‘so called’ supercar en een 335 d,… :popcorn:

Knap gedaan misschien maar wat een hok. Staat nu ook in het BdB-topic :mrgreen:

negentig duust zou ik denken 😳 😳 😳 maar wat ze daar vragen is er zeker over .Wel mooi gedaan maar het blijft een kelly :wtf:

Wim

Mooi gedaan, en ik had 190K als schatting, dus iets te hoog. 😉

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.