Cabrio hoes 964: nieuwe drukker/button/knop

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Cabrio hoes 964: nieuwe drukker/button/knop

• Maker
    Discussie
  • Heb ik weer. Van mijn cabrio hoes mis ik een drukker/button/knop. Ik weet niet hoe het heet, heb geen goede zoekterm om ze te vinden. Weten jullie:

– hoe je dit onderdeeltje noemt?
    – waar het verkrijgbaar is?
    – of je voor montage een speciale tang nodig heb?
    – of je hem er makkelijk zelf op kunt zetten?

Het is het hoesje dat ook op de 993 zit (dacht ik) en ook op vroegere types 911 cabrio dan de 964.

Deze dingen dus … ???

_IJS1454_2014-01-14.JPG

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • O ja, en er mag dus wat mij betreft een *slotje op! bvd! :hail:

0

Dank mannen, is inderdaad het nummertje 4 op de tekening. Naamgeving: ONDERDEEL TENAX BOVENAAN

Kom er maar op!

Mijn aankoop kluslijstje groeit:
        – onderdeel tenax bovenaan vervangen
        – 2x balgjes + toebehoren RS schokbrekers voor vervangen
        – opgeblazen boxje vervangen
        – beurtje
        – reserve riempjes

Tsja Wim, thuis klus ik alles zoveel mogelijk zelf, apparaten, installaties, vloertjes, tuinaanleg, tuinonderhoud, opstal klussen, zwevende toiletten, ventilatoren, fietsen, boot, trailer, jeep op grof, brommertjes vroeger, etc, etc, etc, …

Maar als het dan op die 911 aankomt … durf ik er eigenlijk nauwelijks zelf aan te beginnen … je wil niet weten hoe zeer ik een aantal zelf sleutelende heren hier in positieve zin benijd…

Zou eigenlijk echt es een keertje door m’n 911 sleutelvrees barriere heen moeten breken …

Maar ja, ik ging vorig jaar poetsen, ben ik maand bezig geweest (kan ik me ff niet permitteren)… zoveel hoekjes waar zich vuil op kan hopen. Nu wil ik ook weer alles achter de wielkassen helemaal grondig gaan reinigen in het voorjaar… beetje overdreven misschien, maar het wordt steeds gekker met um helemaal netjes willen hebben… :think:

0
        Wim

Daar hoef je geen tovenaar voor te zijn om deze te vervangen.
          Plus zijn gewoon bij Porsche los/per stuk te koop.

@Bert
          , zijn inderdaad de goede.
          En dit kun je zelf wisselen mijn een fijne dubbele borgclips tang.

0

En volgens de PET zou het dit moeten zijn: 999 591 838 17

PET_964.jpg

0

Excusi moderators, ben vergeten um in de juiste categorie te plaatsen … :bounce:

0
              6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.