cabrio

• Maker
    Discussie
  • gisteren mijn cabrio bij de spuiter afgehaald,wat blijkt nu cabrio dak kan niet meer gesloten worden,en de spoiler op het motordeksel gaat ook niet meer naar beneden zou dit aan een zekering kunnen liggen?iemand ervaring hiermee?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 56)
  • PB

Maar je mag ook trots op je 993zijn hoor , hij ligt proper. :respect2:

:first: :first: :first:

PatrickB,ik kom alleen met mijn 993 buiten als het mooi weeris juist!!maar ik heb hier nog een 5 tal autos staan waar mee gereden moet worden en mijn leeftijd daar ben ik fier op hoor.

PB

Triumph1, gezien je leeftijd en je toch enkel op zondag buitenkomt met goed weer,
            heb je alle tijd, om rustig over een vluchtheuveltje te kruipen. :happy:

Is wel heel laag,heb er wel een bumperbeschermer op laten zetten vooraan maar zal toch oppassen worden voor de vluchtheuvels.

Chique man :applaus:

How Low Can You Go…

Mooooiiiiii….. :first:

:first:
                    Sweet!!!

DSC04394.JPG
                      auto afgehaald,nieuwe schokdempers er op (koni)en verlaagd;dit is het resultaat

Attachments:
                      • DSC04396.JPG

Vandaag ga ik mijn 993 halen bij Van Beurden, heb hem een 2tal cm later verlagen ik zal wel een foto plaatsen met het resultaat.

Idem dito aan deze kant, mijn bolide komt ook enkel buiten bij goed weder. Daarnaast heb ik thuis nog twee andere auto’s staan om dagelijks mee te rijden, dus je bent niet alleen 🙂

Ben er zojuist mee naar de techn controle geweest,heb er amper 1260 km mee gereden op een heel jaar is wel teweinig voor deze wagen.Het is waarschijnlijk stom van mij maar als ik nog maar denk dat het gaat regenen blijft hij binnen en met ons weer!!!rijdt hij dus heel weinig.

Vaak op staan kwijlen!! 🙂
                              Prachtig ding!

zsp334.jpg
                                soms rijd ik ook met deze wagen de M.A.K ritten

intussen defekt spoiler en cabriodak opgelost,zekering doorgebrand en draadje los dus dat is ook weeral OK

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 56)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.