cabrio

• Maker
    Discussie
  • gisteren mijn cabrio bij de spuiter afgehaald,wat blijkt nu cabrio dak kan niet meer gesloten worden,en de spoiler op het motordeksel gaat ook niet meer naar beneden zou dit aan een zekering kunnen liggen?iemand ervaring hiermee?

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 56)
    • Nu weet ik wie je bent! 🙂
      Hebben elkaar nog gezien tijdens de zomerrit!

Dank je ,en wat hebben we geleerd ?
        M.A.K is …….. 😉 😉

[quote=”TRIUMPH1″ post=103075]ja ik ben ook M.A.K lid maar voor die rallys heb ik een ander wagentje[/quote]
          Mooie TR6 !!
          :respect2:

MAK = Mechelse Auto Klub

En M.A.K staat voor ????????

DSC04367.JPG
              ja ik ben ook M.A.K lid maar voor die rallys heb ik een ander wagentje

XXX

Schoon muurtje J. met al die rittenplaatjes aan.
                heb gisteren (in de zeikende regen) m’n eerste opgehaald in Grimbergen. :relaxman:

Triump,

Jij bent duidelijk lid van de MAK! 🙂

Mogelijk ken ik je op het forum niet door je schuilnaam, maar vermoedelijk wel in het echt?
                  Zelf ben ik ook actief binnen MAK HCC..

voor de geintreseerden ik heb 380 euro betaald voor de nieuwe ruit,rubber,en plaatsen van de ruit.

DSC04380.JPG

DSC04390.JPG

Ik ga eerst alles monteren en dan naar de fouten zoeken,kan niet ernstig zijn daar alles funktioneerde toen ik hem naar de spuiter bracht,moet later nog een nieuwe kap op geplaatst worden daar er scheurtjes in zijn en de achterruit is ook niet meer al te best wordt een winterprojektje;ik hou jullie op de hoogte.

[quote=”PatrickB” post=102985]Kan zijn dat deze een afzonderlijke massa aansluiting hebben?[/quote]

Idd, er zijn wel meerder massapunten in een auto en dan kan het zijn dat bv de spoiler niet meer werkt en de achterlichten wel. Dus, alles nakijken is de boodschap, zoek het ook niet te ver want meestal is het een kleinigheid. Wat je ook kan doen is, als je het motortje weet zitten van de spoiler, zelf een massapunt leggen en kijken of deze het dan wel of niet doet. Andere oorzaak kan zijn dat ergens met de werken de pos of neg kabel een “neep” (gekneld heeft gezeten) heeft gehad.

Had je de zekeringen al nagekeken?

Ja knap blinkt als een spiegel 😉

Zo te zien zit er een hele mooie glans in . :applaus:

DSC04377.JPG

DSC04391.JPG

DSC04379.JPG
                                enkele fotos

PB

Kan zijn dat deze een afzonderlijke massa aansluiting hebben?

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 56)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.