Cabriokap Boxster

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Cabriokap Boxster

• Maker
    Discussie
  • Ben benieuwd of er hier mensen zijn met ervaringen in het aankopen en vervangen van hun Boxster cabriokap. Ik zou willen overstappen op een kap met glazen ruitje daar waar er nu nog een plastiek ruit zit.

Waar kopen jullie dit en aan welke prijs, doe je het zelf, wat zijn de ervaringen en heb je foto’s van voor en na?

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • We hadden mogelijk een “groupbuy” kunnen overwegen ?

Denk dat je ze best rechtstreeks bij BAS kan bestellen.

Ben benieuwd naar meer… 🙂

PB

Net een BAS kap besteld via Ebay.co.uk.

En gelijk alweer geannuleerd, was enkel voor een 03-05 model geschikt. 😥

PB

Ik had ook al diverse malen gelezen, dat BAS een van de betere merken is.

Pasvorm: was bij mij perfect.
              Plaatsing: vond ik helemaal geen probleem,wel rustig aan en even nadenken voor je wat doet. Je kan ook even Deepee op dit forum vragen over zijn ervaring, die heeft ook een nieuwe kap van bij BAS zelf geplaatst nog niet zo lang geleden.
              Wat betreft kwaliteit aan de binnenzijde: ik denk dat je bedoelt het zichtbare gedeelte, dus eigenlijk de plafondbekleding, maar dat is apart, en blijft normaal gewoon zitten dus blijft gewoon origineel.

Heb de site even bekeken en ziet er goed uit. Hoe zit het met de pasvorm en de kwaliteit aan de binnenzijde? Heeft het problemen opgeleverd om dit zelf te plaatsen?

B.A.S. Hoods in UK , goede kwaliteit en vlotte levering ( en lage prijs).
                  mijn zit er nu een jaar of 3 op, met glazen ruitje, en is nog steeds in goede staat. (ook zelf geplaatst).

PB

Zelf ben ik aan het kijken om deze update te doen, al dan niet zelf.

Als je de DIY’s bekijkt is het zeker doenbaar met 2 man. :mrgreen:

Op Ebay e.d kom je ze geregeld tegen.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.