Cadeaubon Wonderbox

Home Forum Porsche Talk Cadeaubon Wonderbox

• Maker
    Discussie
  • Hey ,
    ik heb hier een leuke cadeaubon ( afscheid basket ) gekregen voor een rit met een sportwagen .
    Ik twijfel tussen 2 lokatie’s
    Optie 1
    De ene is in frankrijk nabij Reims( eventueel weekendje Reims) daar kan ik kiezen om 2 rondjes te rijden in een Ferrari F430 F1, Lamborghini Gallardo ,Porsche GT3 RS( voorkeur ), Aston Martin AM-V8 of Audi R8

2de optie :
    2 Circuittoeren als Co-piloot met een 951 Cup in Zolder

Ik twijfel om de sensatie mee te maken als co-piloot want zij zullen wel tot het limiet gaan
    aan de andere kant om zelf achter het stuur te zitten van 1 van die wagens is ook onvergetelijk.

Als ik er niet kan kiezen dan zal het de 3de optie worden Rijden op een elektrische fiets door Brussel :wtf: :wtf:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • We zullen er een weekendje Reims van maken met de 964
      En zelf rijden met de GT3

@patrickvb

Ik heb nog tegen Aalst gespeeld. Ik denk het seizoen ’92-’93. In 1ste nat.
      Als ik mij niet vergis was Vinnie Arrondaele dan guard

Optie 1 en GT3
        En meestal is er toch nog eerst een verkenningsronde met een “racer” aan het stuur.

Leuk cadeautje! Uit eigen ervaring, ben een keertje 2 rondjes meegereden op Zandvoort met Tom Coronel in een M, een bekende NL coureur, maar ik kwam vierkant uit die auto. Had geen rondje langer moeten duren anders hadden we kunnen dweilen.

Meerijden nix voor mij, als ik in een auto zit dan toch bij voorkeur achter het stuur. Wel mooi om es mee te maken hoe het eigenlijk ‘hoort’ zo’n rondje circuit. Ofwel, eentje uitkiezen en zelf sturen, zal wel stuntelig worden, maar dat maakt niet uit…gewoon een helm op, dan herkent niemand je … :coolness:

Als je meerijdt dan ervaar je de auto niet echt, maar de stuurmanskunsten van de driver. Stuur jezelf, dan leer je nix, maar ervaar je wel hoe zo’n auto voelt en reageert!! :drink:

Optie 1 en de *porsche GT3 ofcourse :happydance: :happydance:

Nooit zelf bij een ploeg gespeeld (wegens andere sport), maar op school hééééél veel gespeeld. Maar had mijn lengte niet mee. 🙁
              Was indertijd in Aalst supporter van het ter ziele gegane Black Boys. Ja, in de 70ties had Aalst 2 ploegen in eerste. Waar is de tijd. Ze speelden in een (te kleine) zaal aan de Pierre Corneliskaai.
              Toen mijn zoon bij de jeugd van Mere actief was, nog een tijdje clubscheidsrechter geweest. Je kent het arbitrageprobleem wel bij de jeugdreeksen. Nu ga ik sporadisch nog eens naar Okapi kijken. Ambiance verzekerd.
              Blijft een sport die me aanspreekt. :up:

[quote=”patrickvb” post=165566]Zal wel eerder stoppen met basket spelen zijn dan stoppen met werken. 😉

Was je speler bij Sijsele?[/quote]
                Idd Patrickvb. Als jeugdspeler daar gestart ( dan enkele andere ploegen) . Nu is de cirkel terug rond. Ken je iets van basket?

John. Voor mijn officieel pensioen is het nog wel een 28 jaar werken.

Iemand ervaring met het mee rijden in een 951 ?

Optie 1, zelf rijden :driver: :driver: :driver:

Optie 2

Zal wel eerder stoppen met basket spelen zijn dan stoppen met werken. 😉

Was je speler bij Sijsele?

proficiat met je pensioen :drink:
                        maaaar 25 jaar en wij moeten tot 65 jarige leeftijd gaan met minstens 40 jaar loopbaan :bounce:
                        maar nu kun je genieten van een *porsche vol leven :first:

optie 1 nemen, en zelf scheuren over het circuit 😆

Denk dat die 2 rondjes zolder meerijden sneller om zullen zijn dan 2 rondjes zelf rijden :mrgreen:

@raychem
                              Dat is geen optie. Goe geprobeerd zou ik zeggen

@ John beton
                              Idd op pension. Na 25 jaar competitie is het welletjes geweest

Gaan ze niet eerst meerijden om het circuit te tonen.
                              Ik kan mij moeilijk voorstellen dat ze je in de wagen laten stappen zonder verkenning’s ronden
                              Ik zal eerst eens informeren daar over

mooi cadeau voor afscheid (op pensioen?)
                                optie 2 want die 2 rondjes zelf rijden gaan snel voorbij zijn

ofwel heb ik nog een 4 de optie:

geef hem gewoon cadeau aan mij :happydance: :happydance: :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.