Cadeaus

Home Forum Zeverhoekje Cadeaus

• Maker
    Discussie

• rjf

Welke (auto) gerelateerde cadeaus heeft iedereen gekregen ?

Van de vriendin gekregen: “Het ultieme verhaal van Porsche” (mijn eerste Porsche-boek 😉 ) en “Overstuur” van Jeremy Clarkson.
      Lekker leesvoer voor de koude avonden 😀

Voor de rest de gewoonlijke Bongo bonnen (hopelijk kan ik er dit jaar al eentje in een Porsche doen) en cadeau bonnen…

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
      • [quote=”ralf996″:nejrjwci]… en een orgineel houten porsche stuur 😀 [/quote]
        Foto ❓

ben de duitse versie momenteel aan het lezen(heb de nederlandse ook, maar zo spijker ik mn Duits een beetje op 😆 )
          Staan inderdaad nogal wat fouten in, ook qua typfouten of zaken die niet stroken met eerdere uitspraken. Hoe dan ook een leuk boek met mooie plaatjes :mrgreen:

Ik heb overigens porsche manchetteknopen gekregen, en een orgineel houten porsche stuur 😀

Dat Porscheboek heb ik dit jaar van mijn ouders gehad .
            5 jaar geleden van mijn ex .
            Ik heb het dus dubbel liggen 😉

Wat betreft het boek van Porsche; hierin staan wel wat fouten, je zal de fouten er wel kunnen uithalen naarmate je je meer verdiept in ander Porsche materie.

Dit jaar niet echt een porsche gerelateerd cadeau gekregen, een externe HD waar ik wel al mijn porsche data op kan bewaren. Verder niet echt iets speciaals buiten de blackberry.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.