Californication

Home Forum Zeverhoekje Californication

• Maker
    Discussie
  • De zon scheen,ik kon het niet meer houden, hij moest buiten. Bachke er af, druppellader ontkoppeld, poort open, starten, man man man…, dat geluid, ik kreeg bijna de tranen in mijn ogen, wat had ik dat gemist. :lekker: :lekker:

Achteruit de garage buiten, zonnebril op, in eerste en off we go!! :driver:

Wat een heerlijk gevoel, ik kan niet wachten tot de temperatuurmeter de juiste waarde aangeeft maar doe het toch, het duurt me te lang, gotverd…., eindelijk is ie er en kom ik juist op een verlaten lang recht stuk naast het kanaal. Terugschakelen en de voet vol op het pedaal, dit is het, hier doe je het voor, dit is soms beter dan p**pen (voor de Nederlanders; n**ken).

Enkele sfeerbeelden,

IMG_3870.JPG

IMG_3872.JPG

Waarom is het weer hier niet altijd zo als bij Hank Moody. :coolness:

david-william-duchovny-californication-movies-photo-californication-hd-wallpaper.jpg

Dat die f*cking winter maar vlug voorbij is.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
  • F

En ik blijf ook zo koppig volhouden aan die donkere kleuren.
      De SL die ik juist gekocht heb is ook zwart. *luv

[quote=”FirstP” post=156355]
        Helaas zie je al het vuil zo snel op zo’n donkere P :bounce:[/quote]

Ni te doen hé, kan er van meespreken.
        Ook in de zomer trouwens, stof stof stof ……………
        Maar het is wel mooi , zo een donkere *porsche *luv

F

[quote=”bladerunner” post=156119][quote=”goodfellas” post=156105]@bladerunner: je hebt een hele mooie targa :respect2: p :applaus:[/quote]

Bedankt voor het compliment, gisteren met het mooie weer ook nog eens een toertje gemaakt, dat die zomer maar vlug aantreed. :driver: :driver:[/quote]

Sinds zondag heb ik de P ook van stal gehaald. ‘t Zal weer tegenvallen als het vanaf volgende week weer begint te vriezen. Ondertussen probeer ik tussen de regenbuien door toch nog te genieten :driver:
          Helaas zie je al het vuil zo snel op zo’n donkere P :bounce:

[quote=”Porsche911lover” post=156144][quote=”snoer 964″ post=153728]En waar zijn die foto’s van die revisie :coolness: Deze zouden we wel willen zien hier ? :bounce:[/quote]

Hey snoer ! begin uw Porschemaag al maar te doen spinnen…hij is klaar met alles derop en deraan ![/quote]

Heel goed ,maar we zien nog geen foto’s 😥 van al dat werk :what:

[quote=”snoer 964″ post=153728]En waar zijn die foto’s van die revisie :coolness: Deze zouden we wel willen zien hier ? :bounce:[/quote]

Hey snoer ! begin uw Porschemaag al maar te doen spinnen…hij is klaar met alles derop en deraan !

[quote=”goodfellas” post=156105]@bladerunner: je hebt een hele mooie targa :respect2: p :applaus:[/quote]

Bedankt voor het compliment, gisteren met het mooie weer ook nog eens een toertje gemaakt, dat die zomer maar vlug aantreed. :driver: :driver:

:up:

… die scène was aan mij voorbij gegaan 😉

PB

[quote=”911_NL” post=156102][quote=”PatrickB” post=153417]Niks wat een Baseball bat niet kan oplossen. ;)[/quote]

Daar gebruikte Hank Moody z’n wielsleutel voor – bij de tweede zwarte 964 cabrio mert kashmir-kleur interieur die hij kocht … nadat de eerste door z’n dochter in puin was gereden :coolness:[/quote]

Dat is niet de scene waar ik het op had. :mrgreen:

@bladerunner: je hebt een hele mooie targa :respect2: p :applaus:

[quote=”PatrickB” post=153417]Niks wat een Baseball bat niet kan oplossen. ;)[/quote]

Daar gebruikte Hank Moody z’n wielsleutel voor – bij de tweede zwarte 964 cabrio mert kashmir-kleur interieur die hij kocht … nadat de eerste door z’n dochter in puin was gereden :coolness:

Na twee weken vol stress door een niet geplande bedrijfsovername vandaag even tijd, droog zonnig weer, dus: *porsche uit de garage en :driver: maar.
                          Bij mij werkt dat als het beste kalmeermiddel. :happydance:

Das’t voordeel van de mijne ,die ziet er zo goe nie uit als die van jullie dus da speelt gene rol dat ’em is vuil word 😆

Alhoewel het nu ook al een tijdje geleden was dat ik er nog eens de baan ben mee op geweest was .
                            En inderdaad … het was zalig om hem nog eens te horen grommen :happydance:

@ bladerunner , schoon foto’s ..ik vin dat kleurtje van jou targa super :up:

F

Ook al is het droog zeg je maar wat dan met het opgedroogde strooizout dat op de weg ligt? Dat weerhoudt mij om in de wintermaanden de P buiten te halen. Dit jaar zal dat natuurlijk nog maar miniem zijn.

De mijne is sinds vorig jaar ook oldtimer dus z’n winterslaap zal nie lang duren. Vanaf dat het beter weer is mag ‘ie ook terug uit de stal :driver:

+ 1 :applaus:

De mijne krijgt geen winterslaap :engeltje: , als het droog is komt hij buiten in het weekend :first:
                                  en :driver: maar, en als het droog is moet er ook niets gereinigd worden :coolness:

Een wijze grijze man hier heeft me ooit gezegd dat een *porsche niet gemaakt is om stil te staan.
                                  Stil staan is ….

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.