Californication

Home Forum Zeverhoekje Californication

• Maker
    Discussie
  • De zon scheen,ik kon het niet meer houden, hij moest buiten. Bachke er af, druppellader ontkoppeld, poort open, starten, man man man…, dat geluid, ik kreeg bijna de tranen in mijn ogen, wat had ik dat gemist. :lekker: :lekker:

Achteruit de garage buiten, zonnebril op, in eerste en off we go!! :driver:

Wat een heerlijk gevoel, ik kan niet wachten tot de temperatuurmeter de juiste waarde aangeeft maar doe het toch, het duurt me te lang, gotverd…., eindelijk is ie er en kom ik juist op een verlaten lang recht stuk naast het kanaal. Terugschakelen en de voet vol op het pedaal, dit is het, hier doe je het voor, dit is soms beter dan p**pen (voor de Nederlanders; n**ken).

Enkele sfeerbeelden,

IMG_3870.JPG

IMG_3872.JPG

Waarom is het weer hier niet altijd zo als bij Hank Moody. :coolness:

david-william-duchovny-californication-movies-photo-californication-hd-wallpaper.jpg

Dat die f*cking winter maar vlug voorbij is.

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
  • F

@Bladerunner: Groot gelijk om de P nog eens van stal te halen! Ik kreeg het nie over m’n hart. Hij staat nu zo schoon gewassen in de garage en had geen zin om nadien weer de boel te reinigen :bounce:

En waar zijn die foto’s van die revisie :coolness: Deze zouden we wel willen zien hier ? :bounce:

Och da belgisch weertje is ni zo erg, die vrouwen van u wegslaan da s pas lastig op den duur ahhhhhh
          btw mn favoriet vettig feuilleton, eindelijk ns iets waar ne vent kan nr kijken…na al die stikvervelende kookprogramma’s. Bij Moody enkel stoomscènes…
          Ikke nog effe wachte op mn bolide, ondertussen testgedraaid na revisie en alles ok en binnen enkele daagskes… :music:

afgelopen zondag het zelfde gedaan mooie rit richting thurnhout gedaan
            hij starte meteen .duurt wel 30km voor dat ie warm is
            daarna hem heerlijk laten janken blijft genieten
            nu maar vlug dat voorjaar wordt
            en we weer met meerdere Porsche kunnen :driver:
            nog allemaal een goed uiteinde en fijn nieuwjaar
            :drink: :drink:

Das pa een leuk eindejaar. :happydance:

Ik rij er in de zomer al amper mee 😳
                Heb de plaat binnen gedaan om een beetje geld te besparen.
                Rij in de winter wel met mijn nieuw camionette :happy:

Waarom staat die nu zonder plaat? Wat een zonde zeg!!! :bounce:

Gelijk heb je :applaus:
                    Daar dienen ze voor hé.
                    De mijne staat nu wel zonder plaat 😳

[quote=”bladerunner” post=153414]De zon scheen,ik kon het niet meer houden, hij moest buiten. Bachke er af, druppellader ontkoppeld, poort open, starten
                      [/quote]

Tot zover uwe “slaapwel”
                      Maar ik ken dat hoor; ook al een paar keer hetzelfde hier.
                      Na een hele week TDI Automaat kan het deugd doen eens “echt” auto te rijden. :relaxman:

Had die van mij niet in garage gestaan voor zijn groot onderhoud dan was ik zeker en vast ook de baan op geweest vandaag!
                        Man Man Man wat ben ik jaloers zeg!!!!!!
                        :lekker:

PB

Niks wat een Baseball bat niet kan oplossen. 😉

Je hebt een koplamp teveel, dat is’t probleem 😉

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.